¹

686 45 6
                                    

Yazım yanlışlarım için kusura bakmayın.
İyi okumalar dilerim.

Elimdeki karton kutu ile dilene bileceğim bir yer arıyordum. Dilenmek için iyi bir yer seçmeliyim'ki iyi para kazanabileyim.

Sonunda zengin kişilerin yaşadığı villa evlerin olduğu sokaktaki, sabah olduğu için boş olan ama ilerleyen saatlerde çok kişinin geçeceği bir yer olan işlek bir cadde bulmuştum.

Kaldırıma geçip elimdeki kartonu yere koyup üzerine oturmuştum.

Sol cebimden çıkarttım, market poşetini'de açıp önüme koymuştum.

Umarım hava soğuk olmazdı.

Ellerimi şişmiş olan minik karnıma koyup okşuyordum.

Ben erkek olsam'da hamileydim çünkü ben iki cinsiyetliydim, bunun nasıl olduğunu ben bile bilmiyorum.

12 yaşımın sonlarına doğru karnım'da şiddetli bir ağrı hissetmiştim bir süre sonra'da altımda ıslaklık, altıma baktım'da kan olduğunu fark edip korku ile annemin yanına gitmiştim.

Bu olaydan sonra'da iki cinsiyetli olduğumu ve hamile olabileceğimi öğrenmiştim.

Annem'de benim gibi bir dilenciy'di aslında bizler kendi istediğimiz ile dilenci olmamıştık.

Dilenci çetleri tarafından zorla dilendiriliyorduk.

Annem daha çocukken bu çete tarafından kaçırılmış, sayısız tacize maruz kalmış ve en sonunda tecavüz sonucu bana hamile kalmış, beni doğurmuştu.

Bana 12 yaşıma kadar dokunmamışlar'dı sadece zorla beni dilendiriyorlar'dı ve istenilen parayı getiremeyince'de vuruyorlardı. Taki benim iki cinsiyetli olduğumu öğrenilinceye kadar.

Onların öğrenmesi ile bana dokunmaya ve taciz etmeye başlamışlar'dı. Annemin yalvarışları sayesin'de bana tecavüz etmiyorlardı.

Ama...ama anneme ediyorlardı...

Annem bana birşey olmasın diye kendini feda etmişti...

Bunlar ben 20 yaşıma gelinceye kadar sürmüştü.

Bir gün çeteye saldırı olmuştu o saldırı'da biricik annemi kaybetmiştim...

Çeteye saldıranlar ise başka bir dilenci çetesiy'di.

O çete benim gibi sağ kalanları alıp kendi çetesine götürmüştü.

Ben annemin kaybı ile yıkılmıştım.

Bize saldıran çete'ye geldiğimizde çetenin lideri olan kişi bizleri incelemişti, gözleri beni bulunca duraklamıştı ve kötü bir şekilde sırıtarak bana bakıyordu onun o bakışı benim en büyük korkum olmuştu...

Çetenin lideri o gece...o gece bana tecavüz etmişti...

Masumluğumu elimden zorla almıştı...

Bana tecavüz ederken iki cinsiyetli olduğumu öğrenmiş ve daha sert bana dokunmaya başlamıştı...

O geceyi unutamıyorum, çok acı çekmiştim...

O geceden bir süre sonra midem bulanmaya ve başım dönmeye başlamıştı, bu mide bulantılarım ve baş dönmelerim bir kaç hafta daha sürmüştü.

Bir gün çete evinde bayılmıştım, beni çetenin doktoruna götürmüşler'di ve ozaman hamile olduğumu öğrenmiştim.

Çete lideri benim hamile olduğumu öğrendin'de sevinmişti çünkü çeteye yeni bir kişinin katılması onun için para demekti.

Dilenci bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin