Yazım yanlışlarım için kusura bakmayın.
İyi okumalar dilerim.Kadın doktor şaşkın bir şekilde cihazın ekranına bakarak " inanamıyorum bu nasıl olur? " demişti.
Onun şaşkın nidalarını duyan atilla ise doktara bakıp " doktor hanım noldu?, ne gördünüz?, nesi varmış canın? " diye sorular sormuştu.
Ben ise korku ile başımı yere doğru çevirip yeri izliyordum.
~~~
Doktor " öncelikle iki haberim var. " demişti. Daha sonra sözüne devam ederek " Bende hâlâ inanamıyorum ama Can hamile. Bu bir mucize." demişti.
Ben bu cevabı bekledim için şaşırmamıştım ama atilla şaşırmıştı " Ne?, bu nasıl mümkün olabilir doktor hanım ? " diye soru sormuştu doktora.
Doktorda " Böyle bir vaka ile ilk defa karşılaşıyorum ama büyük ihtimalle can çift cinsiyetli bir birey yani hamile kalabiliyor. " doktorun söyledikleri ile atillanın kaşları kalkmıştı.
Atilla " Bu inanılmaz birşey evet, ama ya ikinci haberiniz nedir doktor hanım ? " diyerek soru sormuştu.
Bu sorusunu bende merak etmiştim ya bebeğime birşey olduysa bu korku ile doktorun diyeceklerini beklemiştim.
Doktor " can üçüzlere hamile. " demişti.
Demesiyle birlikte yere dönük başımı kaldırıp şaşkınlıkla doktora bakıp Atilla ile birlikte aynı anda " Ne?? " demiştik.
İlk doktora sonra birbirimize bakmıştık.
Ben utanıp karnıma bakmıştım, içim rahatlamıştı bebeğime birşey olmamıştı hatta bebeklerime, hafif bir tebessüm ile karnıma bakıyordum.
Doktor " Yetersiz beslenmeden dolayı çok küçükler normal de daha büyük olmaları gerekirdi, çünkü 2 buçuk aydır hamilesiniz. Lütfen daha sık yemek yiğin kendinize iyi bakın." demişti.
Ben tekrar kafamı yere doğru çevirdim. Atilla ise " Ben cana bakarım. Şimdi ne yapmamız gerekiyor doktor hanım ? " demişti.
Doktor " ilk öncelikle sizin doğum doktorundan randevu almanız gerekiyor, bende bir doğum doktoruyum ama gördüğünüz gibi ultrason ile meşgulüm. " diye yanıtlamıştı atillayı.
Bir kaç birşey daha söylemişti atillaya ve atillada ona, onlar kendi aralarında konuşuyorken ben ne yapacağımı düşünüyordum.
Hamile olduğuma sadece şaşırmışlardı ve bebeğime birşey yapmamışlardı hatta bebeklerimin olduğunu öğrenmiştim.
Artık bebeğim değil bebeklerimdi.
Ama hala arkamda büyük bir tehlike vardı, içinde olduğum çete benim peşimi bırakmazdı akşam çete evine gitmezsem hemen beni her yerde ararlardı.
Özellikle çete lideri yani benim masumluğumu elimden alan kişi...
O benim peşimi hiç bırakmazdı, şimdi üçüzlere hamile olduğumu bilse hiç beni bırakmazdı bebek demek paraydı üçüz bebekler demek daha çok paraydı ona göre.
Eğer atillanın elinden kurtulup kaçarsam para lazdımdı ve ben de para yoktu çete evine beş parasız gidersem bebeklerime zarar verebilirlerdi.
Atilla ile kalırsam bana ne yapardı bilmiyorum ya oda çetedekiler gibiyse.
Ben ne yapacaktım bilmiyordum.
Ya atilladan kaçıp çete evine gider ve bebeklerime birşey yapmamaları için onlara yalvarırdım.
Ya da atilla ile kalıp onun bana ne yapacağını korku ile beklerdim.
Şimdi ben hangi seçeneği seçecektim ?
Çete mi ?
Atilla mı ?
Tekrardan iyice düşünüp kararımı vermiştim.
Birisinin koluma dokunmasıyla kendime gelip koluma dokunan kişiye bakmıştım.
Atillaydı, ona bakınca oda söze başlamıştı " hadi kalk gidelim. " demişti.
İlk başta anlamadım sonra karnım açık sedyede yattığımı fark edince hemen üzerimi düzeltip kalkmıştım sedyeden.
Yanaklarımın kızardığına emindim. Aptal ben yine rezil olmuştum.
Benim kalkmam ile atilla daha nazik bir şekilde bileğimi tutarak çıkartmıştı beni oradan. Bende onu takip ediyordum.
Tekrardan arabaya doğru gittimizde korkup duraklamıştım.
Atilla da duraklayıp bana Bakarak " Korkma sana zarar vermeyeceğim, eğer zorluk çıkartmadan arabaya binersen sana bir şey vericeğim ve inanıyorum ki bunu çok seviceksin " demişti.
Bu dedikleri birazda olsa beni rahatlatmıştı ve meraklandırmıştı, acaba beni sevindirecek ne vericekti bana bu yüzden ona zorluk çıkartmadan araba ya binmiştim.
Emniyet kemerimi bağlayıp onun arabaya binmesini ve bana ne vereceğini beklemiştim.
Çok geçmeden oda arabaya binmişti ve emniyet kemerini bağlamıştı.
Ona uzun süre bakımı anladığından dolayı bana dönüp meraklı bakışlarımı hafif bir gülümsemeyle izlemişti daha sonra elini cebine atıp fotoğrafa benzer birşey çıkartmıştı.
Bana uzatıp " Doktor hanım vermişti, normalde ekranda göstericekti sana ama fazla dalgın ve düşünceliydin. " demişti
Onun sözleri ile birlikte bana uzattı şeyi elime almıştım ve gördüklerim ile gözlerimin dolması bir olmuştu.
" Bu...bunlar benim bebeklerim... " dememle birlikte sol yanağımdan aşağı bir göz yaşı süzülmüştü.
~~~
Okuduğunuz için teşekkürler.
Atillanın bakış açısından bir bölüm gelsin mi ?
Yazım yanlışları için kusura bakmayın.
♡Teşekkürler♡