Öğlen arası kendimizi üniversitenin kafeteryasına attık. Jaeyun sabah bana küsmüştü bu yüzden benle konuşmuyor, yaptığım espirilerle gülmüyordu. En sonunda patladım.
"Ya! Jaeyun az gül. Karşımda oturmuşsun, boka bakıyormuş gibi bakıyorsun bana!"
"Bana ne! Sen git Sunghoon'una yaran."
Kaşlarımı çattım. Onunla küs kalmak istemiyordum. Bu yüzden sahteden üzgün numarası yapmaya başladım.
"Ama.. şimdi hangi hyungum bana ders anlatacak benle naneli çikolata yiyecek."
Bana daha da acıması için yanaklarımı şişirip bana sarılmasını bekledim.
Beklediğim gibi de oldu. Çok beklemeden Jaeyun bana sarılıyordu. Gülümseyerek bende ona sarıldım.
"Tamam, ağlama bebeğim benim!"
"Neden herkes bana bebek muamelesi yapıyor?"
"Bebeksin çünkü şu yanaklara bak."
Jaeyun benden ayrılmış, yanaklarımı sıkmaya başlamıştı. Gülümsemem anında solmuştu. Göz devirdim ve bizi izleyen Riki'ye baktım. Bana saf gibi bakıyordu. Meyve suyu pipetini ağzına aldı, içerken hâlâ bana bakıyordu.
"Ne bakıyon be?!"
Diye bağırdım. Jaeyun benden uzaklaştı ve Riki'ye döndü. Riki, Jaeyun'a sırıttı.
"Naber, hyung?"
"İyiyim, Riki. Sağ ol."
Jaeyun garip garip baktı ona sonra bana dönüp kulağıma fısıldadı.
"Onda bir gariplik var, ne zaman birisine sarılsam böyle yapıyor."
Kaşlarımı çattım. Garipti. Neden böyle yapıyor olabilirdi? Tek bir açıklaması vardı, kıskanıyordu. Riki seslice konuşmaya başladı.
"Millet içinde kulaktan kulağa konuşulmaz ama merak ediyorum!"
"Seni ilgilendirmez, Riki."
Onu tersledim ve Jaeyun'a döndüm. Gülümserken konuştum.
"Bunu akşam konuşalım, Riki rahat bırakacak gibi durmuyor."
Jaeyun kafasıyla beni onayladı. Hep birlikte kalktık ve sınıflarımıza ayrıldık.
~~~~~
Sınıfın kapısına gelmiştim ki içerden hiç ses almamak beni şaşırtmıştı. Hızla kapıyı açtım, yiyişen Jungwon ve Jay'i gördüm.
Ağzım bir karış onları izliyordum. Arkamdan gelen çığlıkla kendime geldim. Jungwon ve Jay şaşkınlıkla arkasına dönmüştü aynısını bende yaptım ve şaşkın bir Wonyoung ile karşılaştım.
"Vay amk! Görmedim, duymadım, bilmiyorum."
Dedi ve kapıdan hızla uzaklaştı. Aynısını bende yapmak isterdim fakat Jungwon azarlayan gözlerle bana baktı ve seslendi.
"Buraya gel, Sunoo!"
Yavaşça içeriye girdim. Kafamı aşağıya eğmiştim.
"Lan pezevenk neden kapıya tıklamıyorsun."
Bir anda gülmeye başladım. Kendimi tutamamıştım. Kahkahalarımın arasından onu cevapladım.
"Üzgünüm, anın şokuyla. Yarın büyük ihtimalle okulun yeni çifti olarak konuşulursunuz."
Dedim. Jay sırıtmıştı. Jungwon ise pembe yanaklarıyla bana bakıyordu.
💧
Yunki mi yapsam bilemedim yaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Of The Girls You Loved Before
RomanceKeşke o kızları seveceğine beni sevseymişsin, hyung. #sunsun [texting&düzyazı]