Gidin babanıza sorun

120 16 15
                                    

"Senle tanışmadan baya önceydi. Lise son sınıftık. Ondan hoşlanmıştım ve uzun sürmeden açılmaya karar verdim. Çünkü Sunghoon'un işi belli olmuyor. Dönek pezevenk.

Ben ona açılınca o da benden hoşlandığını söyledi. O gün çıkmaya başladık. 1 yıl boyunca çıktık. O 1 yıl bana cehennem gibi geldi. Hep bana soğuk yapıyordu. Bu yüzden ondan ayrılacaktım fakat o önce davrandı benden sıkıldığını söyledi. Ayrıldık. Ve galiba beni öptüğü gün Wonyoung'a yakalanmışız."

Son cümlesini söylerken güldü. Şaşırmıştım, şimdi anlamıştım Jaeyun'un neden Sunghoon'dan uzak durduğunu. Wonyoung merakla sordu.

"Ne konuşuyordunuz? Seni tehdit ediyor gibiydi."

J: "Hayır, bu sabah gördüğünüz kız onu reddetmiş. Bana anlatıyordu ve birisini ayarlamamı söylüyordu."

Hâlâ şaşkındım. Bir kızı kazanamadı diye başka birisiyle mi çıkacaktı. Gerçekten onu anlamıyordum. Eskiden böyle değildi gayet iyi birisiydi.

S: "Ne zaman böyle oldu? Onu yedi yaşımdan beri tanıyorum."

W: "Ananın amı."

J: "Çok açık sözlüsün Wony."

W: "Deliyimdir de ama herkes beni orospu olarak biliyor."

Sunghoon'dan sapmış birbirleriyle ilgili konuşuyorlardı. Bense hâlâ takılıp kalmıştım. Sunghoon ne zaman bu kadar değişmişti? İç çektim.

Ona daha önce açılmalıydım. Ama Jaeyun'un anlattıkları da iyiki açılmamışım dedirtiyordu bana. Birazdan ders başlayacaktı ayağa kalktım.

"Sınıfa gidiyorum."

Dedim ve cevap beklemeden yürümeye başladım.

~~~~~

Jungwon'un yanlarını kızlar sarmıştı. Onların arasından geçip sırama oturdum. Jungwon seslice iç çekti.

"Ayy! Yeter ya. Gidin babanıza sorun o iyi biliyordur."

Kızlar mırıldanmaya başladılar, bazıları gitti bazılarısı konuşmaya devam ediyorlardı. Jungwon hızla kafasını masaya çarptı. Tok bir ses çıkmıştı. Kızlarda konuşmayı bırakmaştı.

"Eee.. Jungwon? İyi misin?"

"Nasıl iyi olabilirim!? İyiki Jay ile yakın olmuşuz! Sormadıkları soru kalmadı ya. Annesinin babaannesine kadar soruyorlar ya."

Gülümsemeden edemedim. Wonyoung sadece onların yakın olduğunu söylemişti. Sevgili olduklarını söyleseydi Jungwon daha az acı çekerdi.

Kalan kızlarda gitmişlerdi. Bende sessizce ona söyledim.

"Sevgili olduğunuzu söylesene en azından Jay'in peşinden koşmayı bırakırlar."

Jungwon hızla kafasını kaldırdı. Alnı kıpkırmızı olmuştu. Gözleri parıldıyordu.

"İyi fikir. Bir ilan yapsak iyi olur."

Gülmeye başladım. Bir anda öğrendiklerimi unutmuştum. Onlar için mutluydum.

💧

Of ☹️

All Of The Girls You Loved BeforeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin