~Sunghoon~
Sunoo'nun benden hoşlandığını düşünmüştüm ve bunu Mark'a anlatmıştım. Mark'ta dedikoducu sevgilisi, Haechan'a anlatmıştı. Bu yüzden de tüm okul Sunoo'yu konuşuyordu.
Sunoo'nun bana dedikleri beni derinden etkilemişti. Ona kim söylemişti bir sürü kızla çıktığımı? Sırf bu yüzden Sunoo benden nefret ediyor olabilir. Büyük bir ihtimalle Jaeyun anlatmıştı.
~~~~~
Jaeyun+Sunghoon
Hey
Oç
BaksanaAdımı bilmiyor musun
Sunooya anlattın demi
YaptıklarımıHayır
Nereden öğrendi bilmiyorum ama
İyiki öğrenmişBen ona kötü bir şey yapmadım
Bana haber vermedi
Onun benden hoşlandığını bilmiyordumSunooya kötülük yapmasanda
Birlikte olduğun kızlara yaptın
Bende dahilimÜzgünüm
Sunoo benle konuşabilirim miOnu bilmiyorum
Yarın sorarsınÜzgünüm Jaeyun
Seni kandırdığım içinŞimdi beni boşver
Sunooya affettir kendini
Hala senden hoşlanıyor şanslısınHaklısın
Teşekkür ederim
Her ne kadar benden nefret etmende
Bana yardım ettiğin içinSiktir git
Sunoo dışarı çıkalım dedi
Evini biliyon ordaki parka gidiyoz
GelVallahi adamsın lan sen
Geliyom
(Görüldü)~~~~~
Hızla ayağa kalktım üstüme ceketimi aldım ve koşarak aşağıya indim. Annem beni görünce merakla sordu.
"Nereye?"
"Parka."
"Canın mı sıkıldı?"
Evet anlamında kafamı salladım ve kapıyı açtım. Annem ne olduğunu bilmeyerek gülüyordu. Kapıyı kapattım ve Sunoo'nun evinin olduğu yerdeki parka koşmaya başladım.
Parka ulaştığımda Sunoo tek başına oturuyordu. Hızla onun yanına gittim. Geldiğimi fark edince kafasını kaldırdı ve gözleri fal taşı gibi açıldı. Ayağa kalktı.
"Neden buradasın?"
"Konuşmalıyız, Sunoo."
"Konuşacak bir şey yok, her şeyi biliyorum."
Sunoo beni dinlemeden yanımdan gitmeye çalıştı. Onun kolunu tutup kendime çektim. Sunoo'nun yanakları anında kızarmaya başlamıştı.
"Üzgünüm, Sunoo."
"Niye benden özür diliyorsun?"
"Seni görmezden geldiğim için, sana bunları yaşattığım için üzgünüm Sunoo."
Sunoo bir şey demedi. Yüzüme bakmıyordu. Bu da işime yarıyordu eğer her an yüzüme bakarsa ağlamaya başlayabilirdim.
"O sene.. neden öyle bir şey yaptığımı bilmiyordum. Yalnız çekiyordum. Benle konuşan yoktu. Jaeyun'da gayet popülerdi, sevgili olduk. Sonra insanlarla tanışmaya başladım. Ergenlik özgüveni galiba Jaeyun'u aldattım."
Sesin titremeye başlamıştı. Konuşmayı kestim. Sunoo bana bakıyordu.
"Pişman mısın?"
"Hemde çok."
Sunoo bir anda bana sarıldı. Şaşırmıştım ve ağlamaya başlamıştım. Kötü şeyler yapmıştım fakat beni affetmişti.
"Çok kötü bir insanım, beni haketmiyorsun Sunoo. Neden hâlâ benden hoşlanıyorsun."
"Ben senden 5-6 yıldır hoşlanıyorum, Sunghoon."
"Ne?"
Sunoo'nun yanakları kıpkırmızı kesilmişti. Göz yaşlarımın altından gülümsedim.
"Neden söylemedin?"
"Benden hoşlanmayacağını düşündüm."
"Ah.. üniversiteye geldiğinden beri senden hoşlanıyorum Sunoo."
💧
Sunoo üniversiteye gelince sevgili yapmayı bırakmıştı!!!!
Anlamayan çıkar diye dedim :P
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Of The Girls You Loved Before
RomanceKeşke o kızları seveceğine beni sevseymişsin, hyung. #sunsun [texting&düzyazı]