Sabah uyandığımda giyindim bu sefer saçımı yapmıştım. Çantamı aldım ve evden çıktım. Okula doğru yürüdüm.
Sınıfa girdiğimde bütün sesler kesilmişti. Neden böyle olmuştu, bilmiyordum. Sırama geçtim ve oturdum. Jungwon bana endişeyle bakıyordu. Merakla sordum.
"Ne oldu ya? Sanki herkes bana bakıyor."
"Senin Sunghoon'dan hoşlandığını öğrenmişler."
Gözlerim korkuyla açıldı. Ne alaka? Neden? Kim yapmış olabilirdi ki? İlk aklıma gelen Wonyoung olmuştu ama o Sunghoon'dan hoşlandığımı bilmiyordu. Jaeyun hyung? Asla böyle bir şey yapmazdı. Endişelenmeye başlıyordum, kim söylemişti.
Teneffüs olmuştu. Hâlâ sıramda oturuyordum. Sunghoon'un öğrenmemesini umuyordum. Yanıma birisinin gelmesiyle kafamı kaldırdım. Bu Minji'ydi. Önümdeki sıraya oturdu.
"Sunoo! Seninle Sunghoon'u konuşmalıyız."
Şimdi korkum iki katına çıkmıştı. Sunghoon öğrenmiş ve kendini çatından aşağıya mı atmıştı? Minji'nin konuşmasını bekledim.
"Sunoo, Sunghoon kötü birisi. Sen daha gelmeden önce üniversite birinci sınıftaydı. İlk Jaeyun ile düzenli bir ilişkiye girdi fakat sonra her gün sevgili yapmaya başladı! Sen buraya gelince bir anda bıraktı her şeyi."
Anlamıyordum. Neden ben geldiğimde kişiliğini değiştiriyordu? Bana gösterdiği Sunghoon farklı diğer insanlara gösterdiği Sunghoon çok farklıydı. Gözlerim dolmaya başladı. Her an ağlayacakmış gibi hissediyordum. Minji bana endişeyle bakıyordu.
~~~~~
Okul boyunca sınıftan çıkmamıştım çünkü Sunghoon'a gözükmek istemiyordum. Dersler bitmişti. Hızla toplandım ve kendimi okulun bahçesine attım. Görünmeden önce buradan kaçmak istiyordum.
Bir el beni durdu, korkuyla arkama döndüm. Bu Sunghoon'du. İyice korkmaya başlamıştım. Bana sinirli bir şekilde bakıyordu. Bir anda itti beni. Popomun üstüne oturdum. Canım yanmıştı. Eğilip üniformamın yakalarından tuttu beni sallarken konuşuyordu.
"Ne demek sen benden hoşlanıyorsun?!"
Sabahtan beri tuttuğum ağlama isteğini bırakıvermiştim. Sunghoon'un gözleri şaşkınlıkla açılmıştı. Herkes bize bakıyordu. Sunghoon'un kollarını ittim ve ayağa kalktım. Bir daha bu insanlara görünmek istemiyordum.
Tam koşup gidecekken Sunghoon beni kolumdan tuttu ve kendisine çekip sıkıca sarılmaya başladı.
"Bırak beni Sunghoon! Bu gün neler neler yaptığını öğrendim. Keşke o kızları seveceğine beni sevseymişsin, hyung!"
Sunghoon hâlâ şaşkınlıkla bana bakıyordu. Onu ittim ve arkama dönüp yürümeye başladım. Jaeyun yolumu kesince ağlamam ikiye katlandı. Hemen beni kendisine çekti ve sarılmaya başladı. Sırtımı sıvazlarken beni teselli etmeye çalışıyordu.
"Sakin ol, Sunoo. Aferin sana çok güzel dedin."
Burnumu çektim ve çoktan şişmiş gözlerle ona baktım.
"Hadi gidelim, Sunoo."
Tamam anlamında kafamı salladım. Jaeyun kızgın bir şekilde Sunghoon'a baktıktan sonra birlikte yürümeye başladık.
💧
Sunoommmğğğ of ya 🥺
Kendi yazdığıma üzülüyorum ne kadar da şizofrenim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
All Of The Girls You Loved Before
RomanceKeşke o kızları seveceğine beni sevseymişsin, hyung. #sunsun [texting&düzyazı]