Onunla mutluydum

126 13 3
                                    

Eve varmıştık. Sunghoon'un annesi beni görünce hemen sarıldı bana. Onunla görüşmeyeli uzun zaman olmuştu.

Hemen Sunghoon'un odasına çıktık. Buraya da bayadır gelmiyordum. Sunghoon'un yatağına attım kendimi. Sunghoon'un kokusunu içime çektim. Onunla birlikte olabileceğim hiç aklıma gelmemişti.

Mutlu mutlu yatarken Sunghoon yanıma geldi ve kıçıma vurdu. Hızla ona döndüm.

"Niye vuruyorsun ya?!"

"Ne yasak mı?"

"Evet!"

Sunghoon beni sırt üstü yatırdı yatağa ve üstüme çıktı. İlk sağ sonra sol yanağımı öptü. Şimdi ise gözleri dudağımdaydı. Sunghoon bana yakınlaştıkça yanaklarım da kızarıyordu.

Beni öpmeye başladı. İlk önce şaşırsam da ona karşılık verdim. Beni sakince öpüyordu, içinde hiç kin yoktu sadece sevgi ve aşk.

Biraz sonra dudaklarını bıraktı ve yanıma uzandı. Ona sarıldım. Hayatımda bu kadar mutlu olduğumu hatırlamıyordum.

~~~~~

Sabah uyandığımda daha erkendi. Sabahları erken uyanmaya alıştığım için olmuştu. Yanımda uyuyan Sunghoon'a baktım. Okula gitmemiz gerekiyordu bu yüzden yavaşça onun sıcak kollarından ayrıldım ve aşağıya indim. Sunghoon'un annesine veda ettikten sonra evime doğru yol aldım.

~~~~~

Okula girdiğim anda Minji yanımda bitmişti. Kaşlarını çatarak bana suçlayıcı bir tiple bakıyordu.

"Ne oldu Minji?"

"Sunghoon ile sevgili mi oldun?"

"Evet?"

"Seni üzmeyeceğine emin misin?"

"Evet! O değişti artık öyle şeyler yapmayacak."

"Tamam, ben Hanni'nin yanına gidiyorum."

Koşarak yanımdan uzaklaştı. Bir anda duraksadım. Sevgili olduğumuzu nereden öğrenmişti. Ya Riki ya da Jaeyun'un başından çıkmıştı büyük ihtimalle.

Bunu düşünürken Sunghoon yanımda bitmişti. Kolunu omzuma attı.

"Herkes sevgili olduğumuzu biliyor!"

"Sen mi söyledik yoksa?!"

"Çok mu belli oluyor?"

Gülümsedim ve ona sarıldım. Bir kaç gün olsa şu an ağlıyor olurdum fakat Sunghoon beni mutlu etmişti. Onunla mutluydum.

💧

Canım sıkıldı yeter
Ztn bok ettim her zmnki gibi 😭

All Of The Girls You Loved BeforeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin