Neredeyse 1 hafta geçmişti ve o gün konuştuğumuz gibi havuzda eğlence düzenleyecektik.O gün bu gündü.
Alarm sesim ile tatlı uykumdan uyandım ve direkt sağ tarafıma baktım.Minho? MİNHO NERDE!
Olabildiğince hızlı bir şekilde üstüme ince hırkamı geçirdim -üstümde bir şey yoktu çünkü hava sıcaktı- ve odanın balkonuna çıktım.
Bahçeye endişeyle bakınırken havuzun kenarında oturan ve ayaklarını havuza sokmuş olan Minho'yu gördüm.Derin bir iç çektim ve o beni fark etmeden odaya geri girdim.Hemen üstümü değişip, banyoda çeşitli ihtiyaçlarımı giderdim.Ardından aşağıya, yani bahçeye indim.
Yavaşça havuza doğru ilerlerken Minho'nun tam arkasına geçtim.Tam yaklaşmış sarılacaktım ki nefes sesimden fark edip havuza bir şey fırlattı.Bana dönüşü o dönüştü.
Ne attığını soracaktım ki birden kıyafetimden çekip dudaklarıma yapıştı.Ben ise biri görür diye rahat değildim ki kulağıma fısıldayana kadar."Merak etme,bugün evden herkesi gönderdim."
dedi ve beni kendi kucağına çekti.Deli gibi tekrar dudağıma yapıştı ve bu o kadar can yakıcı olmuştu ki.Lâkin acısını yine o alacaktı.Dayanamayıp bir inleme bıraktım ve o an dudaklarımdan ayrıldı.
"Ne oldu ama Hannie,bu küçük şeyde bu kadar acıdıysa.İlerde düşünemiyorum! "
Ve göz kırptı.Ben ise saf saf bakıp kaldım.Hiçbir şey anlamamıştım ki jeton düştü...
Utancımdan kıpkırmızı oldum ve ellerimle yüzümü kapattım.Hatta onu boşverin yüzümdeki ellerime dokunduğu an kendimi geri çektim ve havuza düştüm.Evet! Havuza düştüm!YAW HAVUZUN ORDA NE İŞİ VARDI Kİ!
(...)
"İyi misin? Üşüyor musun? Saçların kurudu mu? Hasta gibi hissediyor mus-"
"Ay Minho yeter! Hepsine tam tamına bin defa cevap verdim, sakin ol artık."
Bunu dememle kafasını salladı ve hiç konuşmadan salondan çıktı.Morali bozulmuştu resmen.
Çok mu sert demiştim? Kırılmış mıydı? Belki de beni sevmiyor!Yuh amk abartma
Sen de haklısın o çok oldu dimi
Hı hı
(...)
Neredeyse akşam üstü olmuştu ama hâlâ Minho ortalıkta yoktu.Gerçi ben hâlâ salondaydım ve neredeyse 3 saattir uyuyordum.Üstümde ince bir örtü vardı, o mu örtmüştü?
Bahçeden Felix ve Hyunjin'in sesini duyduğum an füze gibi bahçeye uçtum.Hyunjin'in arkası dönüktü ve ben de bundan istinaden durmadan onu havuza ittirdim.
Birden ne olduğunu anlayamamıştı ki kendini havuzda bulmuştu."JİSUNG SENİN AMİNA KOYAYIM"
Ben kahkaha atıyordum.Tam yerlerde sürünmeye başlayacaktım ki Minho konuya atladı.
"HOP HOP AMİ ÖZEL BÖLGE!"
"NE DİYİM"
"DEME"
Felix de durmadı Minho'yu kolundan tuttuğu gibi havuza attı.Ama bilmiyordu ki...O yüzme bilmiyordu.Felix ile o kadar hızlı bir konuşma yapmıştık ki;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Birthday Party• | Minsung
FanficEn son lisede görmüştü Jisung, saplantılısını.Taki o doğum gününe kadar... Yeni fice başlıyorum, umarım ilginizi çeker ve beğenirsiniz<3