ep2 'Yeni dedikodu'

218 21 24
                                    

*Popi Kahramanlar 💅🏻*

Kirishima:
Arkadaslar
Bisey buldum.

Hagakure:
Ne buldun

Kirishima:

Kirishima:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakın

Sakura:
Yok artık abi
Saka misiniz siz

Kirishima:
Nejire-chan
Her gönderi de seni
Savunmuş

Sakura:
Allah razı olsun
Da
İsim gucum yok
Shoto ve Yaoyorozu'nun
Olmayan iliskisini mi
Bozacagim
Millet kafayı yemis

İzuku:
Sakura-kun
Git ve bu konuyu
Shoto ile konus bence

Sakura:
Brokoli'm
Canım
Shoto'nun
Umurunda değilim ki
Banane der geçer

Mina:
Hayır
Onun yerine
Yeni bir dedikodu çıkaralım
Bence

Katsuki:
Nasıl bir
Dedikodu mesela?

Mina:
Birini bulalım
Onunla sevgiliymissin
Gibi davranirsiniz
Bu dedikodularda yok olur

Ochaco:
Bu kızın kafası
Harbiden calisiyor
zehir gibi zehir
Masallah

İzuku:
Gerçekten
Zekice bir plan
Ama mantıklı bir sey
sorayım
O kisi kim olacak?

Tsuyu:
Üst sınıflardan
Birilerinden falan
Yardım isteyebiliriz
Hatta Nejire-chan'dan
Yardım isteyelim
Kero

Sakura:
Mantıklı

Sero:
Aynen iyi mantıklı
Mina ve Hagakure de
Dedikoduyu yayarlar
Cuk oturur

Hagakure:
Evettt

Katsuki:
Olmaz

Sakura:
NEDEN

Katsuki:
Rol de olsa
Sevgili olamazsınız
Olmaz

Sakura:
Daha belli degil kim oldugu
Ne celalleniyorsun
Kıskanma
Unutmam seni

Katsuki:
Of
Tamam
Yapın o zaman
Ama yanlis bisey olursa
Müdahale
Ederim

Sakura:
Tamam
Ben Nejire-senpai ile
Konusmaya gidiyorum
Hadi eyw

Mina:
Bende geliyorum

Ochaco:
Bende

Sakura:
Üçüncü sınıfların
Katında bulusalim

°°°

"Sonunda gelebildiniz." Diyerek kollarımı önümde birleştirdim. 15 dakikadır 3. Sınıfların katında salak gibi dikiliyordum. Gelen geçen bakıyor, dedikodulardan olsa gerek göz devirip konuşuyorlardı. Bu gerçekten çok rahatsız ediciydi.

Aptal Shoto ve onun olmayan ilişkisi resmen itibarımı zedelemişti. Kaç gündür sinirden kafayı yemek üzereydim, dedikodular Aizawa Sensei'nin kulağına gitmişti. Üçümüzü çağırdığında olanları anlatmış, birinin benim hakkımda yalan yanlış dedikodular çıkardığını ve benim Shoto'dan nefret ettiğimi anlatmıştım. Yaoyorozu ise beni destekleyip ilişkileri olmadığını da söylemişti.

Ama hepimiz biliyorduk. Yaoyorozu Shoto'dan hoşlanıyordu , Shoto ise bu konuya karşı bir şey söylemediği için ortada ilişki yoktu. Yaoyorozu'yu ne seviyor ne de nefret ediyordum. Çok yakın değildik bu yüzden sık sık konuşmazdık , güzelliği ile tanınıyordu okulda. Haliyle, güzel kızdı tabiki.

Ama bu haksızlıktı, o okulun prensesi olarak tanınırken ben yapmadığım bir şey yüzünden oruspu ilan edilmiştim. Oysaki sınıftaki en zeki ve en başarılı kahraman bendim. 1-A sınıfı olarak kimse bizi çekemese de sınıfı bitirmeye bizi birbirimize düşürerek başlamışlardı. Fakat bana kalırsa sınıftan biri casus olarak bilgileri dışarıya sızdırıyordu. Beni çekemeyen biri.

Umarım Mina-san'ın planı işe yarar.

"Nejire-senpai!!" büyük üçlü'nün yanına doğru giderken seslendim. Hepsinin bakışları bize döndüğünde Tamaki utanarak kafasını önüne eğdi. "Sakura-chan!! Ne güzel sürpriz." Diyerek bana sarıldığında gülümsedim. O gerçekten de periler kadar güzel,  iyi kalpli biriydi. "Senpai senden bir konuda yardım isteyebilir miyim?" Nejire Senpai saçlarımı okşayarak kafasını olumlu anlamda salladı.

"Ya biliyorsun çok saçma dedikodular çıktı hakkımda. Biz de onları düzeltmek için başka bir dedikodu yayalım diyoruz, bunun için yardımına ihtiyacımız var."

"Biz de yardım edebiliriz isterseniz." Mirio-senpai tatlı gülümsemesiyle araya girdiğinde ona gülümsedim. "Nasıl bir dedikodu yaymayı planlıyorsunuz?" Nejire-senpai'ye döndüm. "Bir çocuğa ihtiyacımız var. Onunla sevgiliymişiz gibi yapacağız. Yani Mina-chan öyle planladı."

"Hmm, kim olabilir bir düşünelim. Hem seninle is birliği yapacak biri hem de herkesin inanacağı biri olmalı." [Nejire]

Bu sırada utangaç bir şekilde başını eğmiş olan Tamaki'yi inceledim. Utangaç olduğunu biliyordum, daha önce bizim sınıfa ders vermeye gelmişlerdi. Çok tatlıydı. Herkes şaşırırken ben hareketlerini tatlı bulmuştum. Tamaki'nin yanına doğru eğilerek gözlerine baktığımda irkildi. "Sen ne düşünüyorsun Tamaki-Senpai??" Kızardığında eli ensesine gitti ve tedirgin yüz ifadesiyle gözlerini kaçırdı.

"Şey... Bilmem ki. Ben... Bu konularda pek- bilgili değilim." Utangaç sesine karşılık gülümsedim. "Sen yapsana Tamaki-kun. Çok güzel erkek arkadaş olur senden." Mirio-senpai'nin konuşmasıyla Tamaki-senpai'nin gözleri kocaman açıldı.

"H-hayır. Ben beceremem!" Diyerek ellerini hayır anlamında salladı tedirgince. Diğerlerinin gözünde nasıl görünüyordu bilmiyordum ama bana o kadar tatlı geliyordu ki. "Mirio-san doğru söylüyor. Sen yap, hem utangaç hareketlerin sayesinde Sakura-san'dan hoşlanıyormuşsun gibi görünür."

Mina kıkırdadı. "Utanma Amajiki-Senpai!!" Tamaki-senpai daha çok kızarırken ona destek vermek istercesine omzuna dokunduğumda irkilerek bana baktı. Tanrım... Sanırım zor olacaktı.

"Tamaki-Senpaii! Lütfen!" Diyerek yavru kurt bakışları attığımda kafamı biraz daha öne götürerek yüzüne yaklaştım. Kirpiklerimi kırpıştırdığımda daha fazla dayanamayarak derin bir nefes verdi. "Of tamam!" Diye kabul ettiğinde sevinçle üzerine atlayıp ona sarıldığımda put gibi kalmıştı. Kafamı kaldırıp baktığımda yüzü tamamen kıpkırmızı bir şekilde tavana bakıyordu.

"Eyvah! Senpai!! İyi misin?" Üzerinden çekildiğimde ayağa kalkarak onu da ayağa kaldırdım. Tamaki-senpai gerçekten de çok utangaçtı. "Çıkışta beraber gidelim olur mu?"

"T-tamam." Numaramı verdiğimde kızlarla sınıftan çıktık. "Amajiki-Senpai çok utandı yanlız. Keşke üstüne atlamasaydın Sakura-kun!"

"Bir an heyecanlandım Ochaco-san! Bilerek olmadı ki." Gülerek koluma girdiklerinde beraber sınıfa girerek yerlerimizde oturduk. Shoto'nun solunda oturmak gerçekten de en büyük şansızlıklarımdan biriydi, üstelik yer değiştirmemize de izin olmadığı için mecburi onunla yüz göz oluyordum. Bana olan bakışlarını hissettiğimde ona dönerek ne bakıyorsun dercesine çatılan kaşlarım ile önüne döndü.

Tanrım, sen bana sabır ver. Nefret ediyorum bu çocuktan.

_______________________________________

Nasıl buldunuz?

Umarım hoşunuza gitmiştir.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın.

Hoşçakalın.

Seihantai No | Shoto T.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin