4. Bölüm

15 2 2
                                    

Selamm. Yeni bölüm ile karşınızdayım.

Okumaya geçmeden önce yıldıza basarsanız çok mutlu olurum. Ve yorum yaparsanız sevinirim.

Mutlimedya: Sevda  Sezgin

Keyifli okumalar inci taneleri 💎

-----∞∞∞-----

Sabah gözlerimi açtığımda onu yanımda görmemle irkildim.  Üzerinde dün giyindiği kıyafetler vardı. Ayakkabılarını bile çıkarmamıştı.

Onun tarafına döndüm ve yüzünü inceledim. Yan yattığı için dudakları büzülmüştü. Bu hareket onun ciddiliğini alıp tatlılık katmış ona.

Onda hareketlilik hissedince gözlerimi kapattım. Biraz daha hareketlendi ve onun sesini duydum.

"Ah inci tanem(!) sen bana neler yaptırıyorsun." Eğilip alnıma öpücük bıraktı.

BENİ ALNIMDAN ÖPTÜ!

Savaş Akman beni öptü!

Neden öpsün ki beni? Hem ayrıca ben ona neler yapıyormuşum?

İnci tanem mi dedi o bana?

Tekrar yerinde hareketlendi. Bu sefer yataktan kalktı ve kapıyı açtı. Hangi kapı olduğunu bilmesemde- su sesi gelince banyoya girdiğini anladım. Fırsat bu fırsat hemen yataktan kalkıp odadan çıktım.

Kalbim ağzımda atıyordu heyecandan. Ben az önce ne yaşadım öyle?

Merdivenleri teker teker, seke seke inerek mutfağı buldum ve girdim. Mutfak tezgahından ayrı birde ada tezgah vardı. Ada tezgahın etrafındaki bar taburelerine oturdum.

Mutfak diğer odalara nazaran daha ferah ve beyaz. Mutfağın köşesinde bir kapı gördüm ama ne olduğunu çok kurcalamadım.

Yüzümü elime yasladım ve biraz önce olanları düşündüm.

Savaş beni neden öptü ki durduk yere? Ortada beni öpmesi için tek bir sebep var o da bana aşık olması ama beni tanımıyor. Daha tanışalı 24 saat bile olmadı.

Hem bana söylediği neydi öyle? İnci tanem dedi bana.

Bana yatacağım yeri gösterdiği zaman yatakta benim üzerimdeyken 'sen benim ulaşamayacağım boşluktaki inci tanesi gibiydin' demişti.

Dün geceki yakınlaşma aklıma gelince yüzüm kızardı istemeden.

Bugün günlerden pazar olduğu aklıma geldi. Bugün Savaş'ın çalışmadığını düşünüp ona hem beni kurtardığı için hemde evini açtığı için teşekkür hediyesi olarak sürpriz kahvaltı hazırlayabilirim.

Hızlıca yerimden kalkıp buzdolabına ilerledim. Burada bir sürü malzeme vardı. Aklıma yapacaklarımı kazıyıp işe koyuldum.

***

Sonunda her şey hazır olduğunda masaya son kez baktım.

"Ah neredeyse ekmekleri unutuyordum." Söylenip mutfağa geri döndüm. Ekmekleri alıp sofraya geri dönüp koydum. Şimdi sıra Savaş'ı çağırmakta.

Seri adımlarla merdivenleri çıkıp kaldığımız odaya girdim. Yatağın üzerinde banyo havlusu vardı ama savaş yoktu. Banyodan su sesi gelmeyince çıktım odadan.

Acaba nerede diye düşünmeye kalmadan Savaş'ın sesini duydum. Koridorun diğer sonundaki odadan geliyordu. Adımlarımı oraya yönelttim.

Aralık kapıdan Savaş'ın sesi sinirli geliyordu.

SEVDANIN SAVAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin