Bölüm geldiii
Yıldıza basmayı unutmayın 🥀
Multimedya: Savaş Akman
Keyifli okumalar
-----∞∞∞-----
Gözlerimi sıcak bir güne açtım. Yan tarafıma baktığımda savaşın olmadığını gördüm. Bence böylesi daha iyi. Hem benimle çok muhatap olmamış olur.
Yataktan kalkıp banyoya girdim ve işlerimi halledip çıktım.
Dün evden eşyalarım gelmişti. Bana annemi hatırlatacak ama babamı hatırlatmayacak olan bütün eşyalarım gelmişti ve boş bir odaya konulmuştu. En kısa zamanda buradan gideceğim. Kendime güzel bir hayat kuracağım. Burada daha fazla kalıp da başkasının evine yerleşemem.
Üzerime savaşın yeni aldığı kiyafetlerden birini geçirdim ve hafif bir makyaj yapma isteğiyle makyaj yaptım.
Bugün okula gideceğim. O yüzden çok heyecanlıyım. Okumak en büyük hayalim benim. Okuyup kariyer yapıp babama acı çektirmek en büyük hayalim.
Aşağıya inince savaşın evde olmadığını gördüm. Hizmetli kadın aç olup olmadığımı sordu.
"Aslında biraz açım."
"Tamamdır Sevda hanım ben şimdi hazır ederim masayı."
"Hanıma gerek yok."
"Anlamadım?"
"Şey, yani hanım demenize gerek yok."
"Olmaz öyle şey. Savaş Bey'in kesin talimatı var. Siz bu evin yeni hanımıymışsınız." Ne!?
"Anlamadım. Nasıl yani bunları savaş mı dedi?"
"Evet. Artık burada kalacakmışsınız."
"Hayır yok öyle bir şey. Ben burada kalıcı değil gidiciyim. Patronunuza söylersiniz. Ben burada kalmaya devam etmeyeceğim." Dedim ve sustum. Kadında benimle beraber sustu. Ben oturma odasında otururken hizmetli kadın masayı çoktan kurmuştu.
"Sofra hazır sevda hanım."
Hanım kelimesine takılmayarak masaya geçip oturdum. Bir kaç bir şey atıştırdım. Masadan kalkınca odaya geri çıktım. Aynadan kendimi süzdüm. Gerçekten bitik bir haldeydim. Kıyafetimin güzelliği gözüme çarptı. Savaş gerçekten zevkli adam.
(Temsili)
Geç kalacağımı anlayınca telefonumu ve çantamı alıp odadan çıktım. Ders programı hazırdı zaten.Üzerime bir şey almadan evden çıktım. Kapıdaki korumalar bana garip bakışlar attı. Onları es geçip evin bahçesinden çıktım. Yürüyerek dolmuş durağının oraya gelince gelen dolmuşa atladım. Umarım okula götürür beni. Ücreti ödeyip boş bir koltuğa oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDANIN SAVAŞI
Teen FictionSıcak nefesi tenime temas edince kendimden daha da geçtim. "Aslan avına ulaştı." Dedi gururla. İkimizde gecenin karanlığında, sıcak çarşafların üzerinde birbirimizi tamamladık. Ve bundan hala pişman değilim. Savaş Akman benim! O beni cehennemden...