hamile mi?

15 1 0
                                    

Didem'in ağzından

Bir süre sonra her zaman ki mekana geldik, bizi Ezgi'nin teyze oğlu Miraç karşıladı çünkü mekan onun.

- Ay kimler gelmiş hoşgeldiniz hayırsızlar siz buranın yolunu bilir miydiniz! Dedi her zamanki yüksek enerjisiyle, yani nasıl nereden alıyor bu kadar enerjiyi anlamış değilim doğrusu.

- Nerede sizin adonisler? Diye sordu, Miraç, yoklar burada ve olmaz olsunlar ikisinin köküne Kıran girsin pislikler.

- Cehennemin dibindenler şu an Miraç! Diye konuştu Ezgi bir anda, çöllere düşsünler kutup ayısı ile arkadaşlık yapsınlar inşallah.

- Oh soğuk rüzgarlar esiyor burada! Dedi Miraç, espiri çekecek Halim yok buraya bugün kafa dağıtmaya geldik başka bir şeyler ile bu düşüncelerden kurturmam lazım bu akşam.

- Neyse kızlar benim bir arkadaş geldi uzun zamandır görmediğim! Dedi Miraç, ve yanımızdan ayrıldı. Ne yapalım pilotlar gibi her yaptığını söyleyecek mi bu. Elime telefonu aldım, arayan mesaj attan kimse yok.

- burnun kopsun Voldemort gibi dolan insan içinde Murat! Diye bağırdım, adama bak sen ya tabi beyimiz şimdi ailesi ve nişanlı olacak o kızla beraber takılıyordur.

- Allah tependen baksın senin! Allah'tan müzik varda insanlar kendi halinde! Dedi Ezgi, ona bir bakış attıp elime telefonu aldım tekrar ama yine arayan kimse yok.

- Ver şunu bana! Bugün eğlenme gibi unutma! Dedi Ezgi, ardından elimden telefolunu aldı ve çantasına koydu.

- Didem! Ezgi bana sesleniyor ama ben önümdeki alkolsüz Kokteyl içiyorum, alkolü içmek isterdim ama içemiyorum çünkü düşünmem gereken bir fasülye var.

- Didem! Diye tekrar seslendi, Ezgi ay isminden soğudum ya Didem Didem yeter arkadaş ya Mahmut deyin olsun ne diyorum ya ben neyse ne.

- Hepinizin başına Didem kadar taş düşsün! Dedim Ezgi'ye bakarak, elime portakal suyunu almış içiyordum ki arkadan Miraç seslendi bize.

- Kızlar size bir arkadaşımı tanıtmak istiyorum! Dedi Miraç elimde portakal suyu arkamı dönmüştüm ki ağzındaki suyu püskürtüm karşımdaki kişiye Allah kahretsin yine kendimi rezil etmeye başardım.

- Çok özür dilerim istemeden oldu! Dedim peçete alıp adamın üstündeki t-shirt silmeye başladım, elinin ayarına tüküreyim senin Didem gitti adamın güzelim üstü.

- Önemli değil Didem hanım olur böyle kazalar! Dedi Kıvanç bey, Ezgi'ye döndüm bana kaş göz yapıyor.

- Ah siz tanışıyor musunuz? Diye sordu Miraç, tanışıyoruz hemde nasıl tanışma Kıvanç bey söze atıldı.

- Evet tanışıyoruz! Melek nişanlanıyor ya dün bana nişan elbesini almam için butiğe yolladı işi vardı! Öyle tanıştık! Dedi Kıvanç bey, tabi birde onun sayesinde Cookie'yi buldum ailesi yüzünden canım oğlundan olacaktım.

- Ah doğru ya Nişan var yarındı dimi? Diye sordu Miraç, baya yakın arkadaş olmalılar.

- Didem lavaboya gidiceğim sende gelsene! Dedi Ezgi kaş göz yaparak, eline çantasını alıp ayağa kalktı bende kalkıp elime çantamı alıp Ezgi'ye lavaboya kadar takip ettim.

- benim fark ettiğimi sen fark ettin mi? Diye sordu Ezgi kaşlarını Jim Carrey misali oynatarak, yani ben mi çok aptalım yoksa bu kız mı aptal anlamış değilim.

- Yine neyi fark ettin ömür törpüm? Diye sordum, ne yumurtlayacak merak ediyorum.

- Kader ağlarını örmeye başladı kızım! Dedi gülerek, bilmece gibi kesik kesik konuşması yok mu beni çıldırtıyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşiret Aşkım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin