Bu yt videosundaki bir povdur.İlk povu buraya yazacağım ardından devam ettireceğim.İyi okumalar<3
Felix annesinin istediği pasta malzemelerini almak için evden çıkmış markete doğru gidiyordu.Ama bir sorun vardı.O çocuklar Felix'in yine önünü kesmişlerdi.O çocuklar onun zorbalarıydı.
Felix korkudan geri geri gitmeye başlamıştı.Lâkin geri giderken iki kişiye çarptı ve yere düştü.Bundan istinaden zorbalarından biri onu yakasından tutup ara sokaklardan birine çekmeye başladı."YARDIM ED-"
Fakat zorbası eliyle Felix'in ağzını kapatınca hiç bir işlevi kalmamıştı Felix'in.
En sonunda sokağın sonuna gelmişler ve Felix'i yere yatırmışlardı.
"Bütün paranı veriyorsun.Acele et."
Felix korkudan tir tir titriyordu.Bu yüzden cebinde olan bütün parayı çıkardı ve onlara verdi.
Ama bunun yeterli olmadığını biliyordu.Karşısında olan iri yapılı çocuk elini Felix'in cebine attı ve telefonunu alıp duvara fırlattı.
Felix ise elleri ile kulaklarını kapatmıştı."Kalk"
Sarışın çocuk korkuyla daha çok affalladı ve başını hafif sağa çevirdi.
"N-ne?"
"KALK"
Felix hızlıca olduğu yerden kalktı ama orada durmadı.Hızlıca zorbalarını ittirerek koşmaya başladı.
İşte asıl her şey şimdi başlıyordu.
Felix her zamanki gibi bugün de zorbalarından kaçmaya başlamıştı.Fakat bu sefer iyice abartmışlardı ve Felix de arkasına bakmadan kaçıyordu.
Uzun bir süre, koşabildiği kadar koştu.Kaçabilmek için varlığını bile bilmediği sokakları bulmuş, sırayla hepsine girerek sonuç olarak da zorbalarından kurtulmayı başarmıştı.
Ama ortada büyük bir sorun vardı.
Felix tam anlamıyla nerede olduğunu bilmiyordu ve kayıp olmuştu.Geldiği yeri incelemeye başlamıştı.Etrafta eski ve terk edilmiş binalar, dükkanlar vardı.Lâkin bir ev dışında, o ev o kadar yeni görünüyordu ki.Ama yapılmasının üzerinden de bi o kadar yıl geçmiş gibiydi.Ama sanki o ev bütün bunlardan etkilenmemişti.Felix korksa bile o evin tek şansı olduğunun farkındaydı.Çünkü o piçler telefonunu parçalamıştılar.
O yüzden mecburen ciğerlerine kadar çekebildiği oksijeni çekmiş ve evin olduğu yere gitmişti.Bir süre sonra da bütün cesaretini toplayıp kapıyı çalmıştı.
Ama çaldığı anda kapı yüksek bir gıcırdama sesiyle aralanmıştı.Sanki...sanki içerde olan birinin kapıyı Felix'in çalmasını bekliyor gibiydi.
Birden içeriden biri kapıya yaklaşıp sonuna kadar açtı.
Karşısındaki kişi Felix'ten muhtemelen 1-2 yaş büyük biriydi ve kısmen normal bir görünüşe sahipti.
Ama gözleri, gözlerinden yaydığı aura her şeyi değiştiriyordu.Felix hemen bu eski semtten ayrılmak istediği için konuşmaya başladı."Rahatsız ettiğim için özür dilerim efendim,bana yardım edebilir misiniz?"
Karşısındaki çocuk bir süre Felix'i inceledi.
"İçeri geç küçüğüm."
Felix stresten elleriyle oynamaya başlamıştı.Çünkü tanımadığı birinin evine girme fikri onu çok korkutuyordu.
"Aslında benim için bir adet cep telefonu işimi görecektir.Kaba olmak istemem ama tanımadığım kişilerin evine giremem.Yine de teşekkürler"
"Cep telefonum yok ama içeride sabit bir telefonum var onu kullanabilirsin."
"H-ha o zaman kalsın."
Felix tam evin merdivenlerinden inecekti ki diğer çocuk onun kolundan nazikçe tuttu.Bu yüzden Felix de ona dönmek zorunda kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Aşkım | Hyunlix
FanfictionFelix zorbalarından kaçarken yolunu kaybetmiş ve bilmediği bir mahalleye gelmişti.Lâkin bütün evler o kadar eskiydi ki, bir ev dışında.Tek şansı o ev idi ve gidip o evin kapısını çalmıştı.Kapıyı açanın bir vampir olacağını nerden bilebilirdi ki?