12~Gerçekler

1K 99 259
                                    


"Sana demiştim"

Haklıydı,uzak durmamı söylemişti.
Sustum, çünkü konuşursam ağlardım.
Ağlamamak için kızımı izledim.Minicik kızımı.
Abim arkamdan bana sarılıp kulağıma fısıldadı.

"Ama ne biliyor musun.Hyunjin itinden çok,Changbin'e güveniyorum"

Biraz susup devam etti.

"O gün bile seni korumak için elinden geleni yapmış hatta yaralanmıştı"

Böyle diyince içimde bir şeyler hissettim.Gerçekten,Changbin aslında güvenilir bir yoldaş olabilirdi.

~~~

Kadın koltuğa usulca bir bardak şarap ile oturdu ve çocuktan durumları istedi.Çocuk, sırıttı ve anlatmaya başladı.

"Ondan daha da nefret ediyor lâkin...Beni seveceğini söylemiştin!"

Kadın ayağa kalkıp işaret parmağını sağa sola salladı.

"A-a Seo.Sakin olmazsan isteklerinin hiçbiri gerçekleşmez."

Çocuk derin nefes alıp elindeki şarap bardağının içindeki sıvıyı tek yudumda bitirdi.

"Sen anlamadın beni galiba.Beni hemen şimdi sevsin istiyorum."

Kadın güldü.

"Belki de seçenekli olan işleri tek seçeneğe dönüştürmelisindir Seo."

Bu arada odaya kızıl çocuk girdi.Arkasında da bir kız,belki de karnı burnunda olan bir kız ha?

Kızıl çocuk annesinin dediğini duymuştu.Arkasındaki kıza rağmen susmadı,yıllar önce yapması gerektiği gibi Changbin'in üzerine yürüdü ve onu yakalarından tutup kaldırdı.

"Öyle bir şey yaparsan,seni sağ bırakmam duydun mu beni Seo Changbin!"

Çocuk kafasını iki yana salladı.

"Napacaksın? Felix'i elimden zorla mı alacaksın? Peki ya onu almak için,çocuğunla karını da mı yanlız bırakcaksın? Tıpkı onlara yaptığın gibi;)"

Kızıl olan dayanamadı.Sendeledi ve çocuğun yakalarını bıraktı.Bir kere bile bakmadan odadan hızlıca çıktı ve gitti.

~~~

(Yazarın ağzıyla yazcam çünkü üşendim)

"Çok güzel uyuyor..."

"Bana benziyo"

Felix, abisine salak mısın dercesine baktı.Bu arada kapı çaldı ve sarı çocuk Jisung gelmiştir diyerek aşağıya indi.
Çalınan kapıyı usulca açtı ve karşısında yıllar sonra gördüğü ile şok oldu.Hyunjin,buradaydı.

"Ne işin var burda!"

Olabildiğince sessizce söylemişti bunu Felix.Abisinin duymasını ve olaya dahil olmasını istemiyordu.

"Benimle geliyorsunuz"

Hyunjin,Felix'i oldukça yavaş bir şekilde kenara iterek içeri geçti.Sarı çocuk izin vermek istemedi ve kızıl olan merdivenlerden çıkmadan onu kolundan çekip durdurdu.

"Sen gerizekalı mısın! Abim yukarda ayrıca bebeğim uyuyor!"

Kızıl çocuk sakince arkasını döndü ve ona baktı.

Vampir Aşkım | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin