"Daha iyi misin? "Büyük çocuk küçüğünün ıslak saçlarını gözlerinden çekmiş ve elini yanağına indirmiş,okşamaya başlamıştı.
Küçük olan ise başını sallamıştı."Başka var mı onlardağn"
Büyük olan gülmüştü ve kafasını iki yana salladı.
"Bu kadar yeter,kafan dağılsın diye bir kaç yudum al dedim sen hepsini kafana diktin"
Küçük olan oturduğu yerden kalkmıştı.Lâkin alkolün etkisiyle sendeleyerek yürüyordu.
Diğer çocuk gülerek ayağa kalktı ve küçüğünün düşmemesi için onu kollarından yakalayıp kendine çekti."Vampirlerin evinde ne zamandır alkol vağrr"
"Kafam dağılsın diye arada içiyorum, hatta"
Kızıl çocuk cümlesini bitirmeden sarı çocuğun dudaklarına yapıştı.Aldığı karşılıktan sonra ayrılıp sarhoş olmuşcasına sırıttı.
"Dudaklarınızda da biraz kalmış"
Sarı olan durmadı,alkolün etkisiyle daha fazlasını istedi.
Çocuğuktan ayrılıp geri geri gitti ve kendini yavaş bir şekilde yatağa bıraktı.
Kızıl çocuk da kendini tamamen kaybetti ve yatağa doğru ilerleyip üstünde olan ceketini çıkarıp,odanın diğer köşesine fırlattı.
Lee doğruldu ve Hwang'ın yakalarından tuttu.Çocuğu sertçe kendine çekti.Çocuk,bu hareketle dizini yatağa yasladı ve küçüğünün üstüne düşmemek için direndi.Ama mavi çoktan kırmızıyı seçmişti...(...)
Uyandığımda perdelerin arasından sızmaya çalışan ışık odayı aydınlatmaya çalışıyordu.Refleks olarak üstüme baktığımda ise görmemem gereken bir şey gördüm.Kıyafetlerim nerdeydi!
Soluma döndüğümde ise henüz uyanmamış olan Hyunjin'i gördüm.
Akşam neler olmuştu..
Sadece tek hatırladığım en son ağladığım ve Hyunjin'in bana bir iki yudum almam için verdiği şişeydi.
İçinde alkol vardı biliyordum ama nasıl olmuştu da hepsini anında kafama dikmiştim?Zihnimi zorlamaya çalıştım ama aklıma gelen tek şey bağlanma anımızdı...
Flashback
"İzin veriyorum"
"Ne?"
Kızıl çocuk doğru anladığını onaylatmak için bu soruyu yöneltmişti.
"Kaderimizi bağlamana izin veriyorum"
Kızıl çocuk hiç beklemeden sarışın olanı yavaşça yatağa bırakmış boynundaki ısıracağı kısmı okşamıştı.Ardından yavaşça yaklaşmış ve kanını emmeye başlamıştı.
Emerken de içinden sonsuza kadar kaderlerini bağlayacak sözleri söylemişti...Flashback End
B
una hazır mıydım gerçekten? Hazır olmalıydım.
Hyunjin'in daha uyanmadığını kontrol ederek yataktan yavaşça kalktım ve yerde bulduğum kıyafetleri bir sürelik için üzerime geçirdim.Ardından Hyunjin'in dolabından bir sweatshirt ve eşofman çıkardım.Kıyafetler ile birlikte banyoya girdim ve kıyafetleri mermerin üzerine bırakıp kendimi temizlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Aşkım | Hyunlix
FanficFelix zorbalarından kaçarken yolunu kaybetmiş ve bilmediği bir mahalleye gelmişti.Lâkin bütün evler o kadar eskiydi ki, bir ev dışında.Tek şansı o ev idi ve gidip o evin kapısını çalmıştı.Kapıyı açanın bir vampir olacağını nerden bilebilirdi ki?