10.

794 43 12
                                    

Už jsem v docela podnapilé náladě a Emily právě teď tancovala uprostřed obýváku a vypadala nádherně. Nemohl jsem od ní odtrhnout oči. Pohazovala vlasy a tancovala celým tělem se zavřenýma očima. Musela se jí točit hlava, ale až moc se jí líbilo, jak se cítila v moment, kdy se beat písničky prohloubil a zhoupla boky. Vyhrnovalo se jí tričko, které měla na sobě a já mohl vidět, že má na žebrech tetování. Byl to nějaký nápis, ale z mé blízkosti to nešlo přečíst.
Nešel jsem za ni, protože jsem to nechtěl uspěchat. Nechtěl jsem ji získat stejným způsobem jako minule, že jsem si hrál na frajírka. Emily mě měla ráda takového, jaký jsem byl doopravdy a já se rozhodl, že už na ni budu jen doopravdový. Nevím, jak to mám popsat, ale nechci ji získat způsobem jako ostatní holky. Chci se více snažit, chci pro ni být dokonalý.

Emily otevřela oči a pohlédla přímo na mne. Koukala na mne zpod těch svých řas a já se mohl zbláznit. Vždy jsem se ji tak moc chtěl dotknout, ale nemohl jsem. Ukázala prstem na mne a na místo vedle ní. Zavrtěl jsem hlavou. Je pravdou, že jsem vždy tančil jen kvůli holkám a kvůli tomu abych se k nim nějak dostal. Emily se zatvářila rádoby smutně. Vypadala tak roztomile když obrátila spodní ret.
Tak jsem se tedy zvedl a vydal se k ní. Trochu se mi zamotala hlava, ale stále jsem toho nevypil tolik abych byl na sračky. Zakroutil jsem na ni opět hlavou. Mykla rameny a otočila se. Otočila se a začala kroutit boky tak svůdně, že jsem se z toho málem posral. Koukla na mě přes rameno a zašklebila se na mne. Dělala to naschvál a to bylo ještě více sexy.
Nebyl jsem ale asi jediný, kdo si toho všiml a najednou se u ni ukázal nějaký týpek. Chytil ji za boky a Emily se zalekla. Ihnef jsem položil svůj kelímek a objevil se u nich během pár vteřin.

Chytil jsem toho týpka silně za rameno a otočil k sobě. Na jeho tváři se objevil nejistý výraz. "Dej si odchod." řekl jsem mu rázně a stiskl mu rameno, trochu víc než jsem chtěl, protože ho stáhnul k tělu a zasyčel. Vytrhl se mi a vyrazil pryč.
Emily na mě koukala se samolibým úsměvem a očividně ji vůbec nevadilo, že jsem se právě zachoval jako největší majetnický parchant. Vypadá tím spíš potěšena. Udělá ke mně menší krok čímž mezi námi vyplní mezeru. Natáhne ruce k mým ramenům, ale stále jsem moc vysoko a ona mi nedosáhne za krk. Usměju se na ni s pobavením a skloním se k ní. Položím ji ruce na boky a ona si proplete prstíky za mým krkem. Opře si o mne hlavu a začneme se mírně pohupovat. Z repráků hraje taneční hudba, ale nám je to jedno. Jsem rád, že ji konečně můžu držet. Tak moc mi chyběla, tak moc až mi z toho málem puklo srdce.

Odjet do Anglie a nechat tu Emily bylo pro mne to nejtěžší rozhodnutí v životě. Druhý den, co jsem byl ve Wells, jsem svého rozhodnutí litoval a chtěl se ihned vrátit a bojovat o Emily. Pomohl mi ale můj bratranec William, který měl se vztekem dříve také problémy. Nakonec bylo příjemné být u rodiny mé mámy ikdyž jsem se toho hodně bál, protože jsem tam od její smrti nebyl. Všichni ale byli z mé návštěvy tak nadšení, že jsem se nemohl zlobit.

Teď jsem byl zpět. Byl jsem přesně tam, kde jsem být chtěl. U té nejkrásnější, nejhodnější, nejchytřejší bytosti, kterou jsem kdy potkal. Ona pro mne zářila a byla pro mne mým světlem. Nebyl jsem si jist jestli stále zářila pro mne, ale já si to moc přál. Přál jsem si abych byl její jediný. Tak mě sralo, že chodila s Nedwardsem. Dokonce, že s ním spala, ale já jsem asi neměl co říkat. Chtěl jsem jen aby byla zase moje.

"Víš, že mám tetování?" zažvatlala mi do hrudě. Odtáhl jsem se a ona taky, ale stále jsme se drželi. Tímhle mě doopravdy překvapila a já byl moc zvědavý. "A jaké?" optal jsem se se zájmem. O pár centimetrů si povytáhla tričko, které už tak bylo samo o sobě krátké a já mohl vidět na jejích žebrech černý inkoust. Přečetl jsem si slovo, které tam měla napsané a mou hruď zaplavilo teplo. Cítil jsem, že mám v očích něžnost a radost když jsem se na ni podíval. A ona to viděla a koukala na mne úplně stejně. Ikdyž byla tak moc opilá, věděla, co jsem cítil.

"Miláčku." zašeptal jsem a přemístil jsem svou dlaň na její tvář, kterou jsem palcem začal jemně hladit. Ona se do ní více ponořila a koukla na mne těma svýma krásnýma velkýma očima. Slovo Darling, které měla vytetované bylo její přezdívkou a ona se rozhodla, že to bude její první tetování. Tahle čistá dívka se nechala pošpinit slovem, kterým jsem ji oslovoval a mně to přišlo nádherné.
"Můžeme jít na chvíli jinam?" zeptala se mne. Věděl jsem, že tímhle momentem trochu vystřízlivěla, protože už se tolik nepotácela a navíc, vždy když byla opilá, hrozně žvatlala.
Chytil jsem ji za ruku a začli jsme odcházet z obýváku. Chtěl jsem s ní být konečně sám. Chtěl jsem aby se na mne koukala přesně tak, jako dřív.

jak se vám líbí kapitola z pohledu Valentina?

just keep going... IIKde žijí příběhy. Začni objevovat