2.
Halott férfi nem hord zakót
_______________
Miután Taylor megoldotta a helyettesítés kérdését, ő és Sam elhagyták az étkezdét, hogy egymás után útbaejtsék azon városbeliek otthonát, akiknek szintén visszatért egy szerette. Jody révén a legtöbben már ismerték a lányt, ezért mindössze azt mondta az embereknek, hogy az édesanyja kérésére besegít az FBI-nak, mint körbevezető és informátor. Mindenki bevette, emiatt nem is aggódott. A vadászéletben való nevelkedés tanított neki egyet s mást; többek között azt is, hogyan váljon tökéletes hazuggá.
Közel jártak a délidőhöz, mire elérték a lista végét. Az utolsó rajta szereplő Ezra Jones volt, aki pár nappal ezelőtt kapta vissza a feleségét.
Fellépve a ház tornácára Taylor megtorpant. Felötlött benne a gondolat, amin már az étkezde óta őrlődött, eddig azonban nem tudta hogyan öntse szavakba. Kényes téma volt, úgyhogy inkább az óvatos megközelítés mellett döntött.
- Hé Sam?
- Hm?- fordult meg a hangja hallatán.
Taylor végre feltehette a kérdést, ami egy ideje megfogalmazódott a fejében:
- Miért kérted a segítségem?
A srácon látszott, hogy erre a legkevésbé sem számított. Torkát megköszörülve igyekezett választ adni.
- Nos, mivel… Dean nem ért rá.
- Miért?- faggatta – Hol van most?
- Uh…
- Sam.
- Oké- adta be a derekát egy sóhajjal – Szemmel tartja Karen-t. Tudod nehogy… ártson Bobby-nak, vagy ilyesmi.
- Aha- hümmögött egy sort, mielőtt rátért volna a következőre – És tudja, hogy veled vagyok?
- Hát uh…- túrt a hajába feszülten – Nem. Azt hiszi egyedül intézem.
- Pipa lesz rád, mikor megtudja- húzta el a száját – Már látom is magam előtt, ahogyan kioktat.
- Nem izgat- vont vállat hanyagul, azzal visszafordult az ajtóhoz – Ez egy olyan ügy, ahol minden segítség jól jön, ezt pedig kénytelen lesz elfogadni, ha be akarja fejezni. Plusz… Mindig is remekül illettél a csapatba. Összeszokottan dolgozunk. Veled könnyebb lesz ezt lezárni.
YOU ARE READING
You're On Your Own, Kid || D.W.
Fanfiction"You're on your own, kid Yeah, you can face this You're on your own, kid You always have been" Taylor Jenkins sikeresen megszabadult a múltjától. 27 évesen pincérnőként dolgozik egy Sioux Falls-i étkezdében, hétvégente pedig a kisöccsére felügyel. A...