8.

67 5 0
                                    

8

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

8.

Ismeretlen ismerős

_______________


Egy hét. Ennyi idő telt el a Luciferrel való találkozás óta. Ennyi ideje tudtak a ketrec kinyitásának módjáról, és ennyi ideje próbálták lenyomozni Ragályt, a következő Lovast. (Illetve ennyi ideje halogatta Dean és Taylor azt a beszélgetést, de ez részletkérdés.)

A fickó nem könnyítette meg a dolgukat. Össze-vissza mászkált az államokban, mindenféle minta nélkül és terjesztette a betegségeket. Mire elértek az egyikbe, addigra ő már egy másiknál járt. Lehetetlenség volt utolérni, vagy akár megjósolni a további lépéseit.

Ezúttal a negyedik fertőzött város kórházában voltak kikérdezésen. Sam és Dean öltönyben, valamint orvosi maszkkal felszerelkezve hagyta el az Impalát, míg Taylor utcai ruhában maradt a hátsó ülésen, ölében a naplójával, szájában a tolla kupakja. Az ajtónak dőlve mindent lefirkantott, ami az eszébe jutott, üggyel kapcsolatos vagy sem. Néha rajzolt egy-két szimbólumot meg krikszkrakszot a lap szélére, de összességében remekül lefoglalta magát.

Addig sem kellett Nate-re gondolnia. Azután a majdnem csók után Deannel több napig megszakította vele a kapcsolatot. Egy reggel megírta, hogy bizonyos okok miatt nem lesz elérhető és ne aggódjon, majd nemes egyszerűséggel kikapcsolta a mobilját. Aznap ugyanezt tervezte, csakhogy már nem vitte rá a lélek. Ezért hát, engedve a bűntudatának, Taylor önként felhívta őt és vagy egy órán keresztül társalogtak valamiről, amiről rég megfeledkezett. Végig ideges volt, amit igyekezett nem mutatni a hangján, mert különben olyan kérdéseket kapott volna, amikre egyelőre nem tudott/akart választ adni. Ismét felmerült a „mikor láthatlak újra” téma, amit lezárt egy reménytelinek szánt „hamarosan”-nal, végezetül bontotta a vonalat.

Ez volt pár órája. Azóta nem hallott Nate felől. Egy része nem is bánta, mialatt a másikat nyomasztotta a bűntudat. Tudta, hogy muszáj lesz rendeznie a kapcsolatait, ám előbb szándékában állt kinyírni egy Lovast.

Első a munka, utána a szerelem. Igaz?

A testvérek visszatérése kizökkentette a mélázásból. Sam és Dean egyszerre huppantak be előre és vették le az orvosi maszkot, aminek hála végre szabadon lélegezhettek.

   - Hogy ment?- érdeklődött Taylor, becsukva a naplóját.

   - Ugyanaz a helyzet, mint a többi városban- tájékoztatta Sam – Rengeteg beteg, de semmi komoly. Pár napon belül jobban is lesznek.

   - Semmi jele a croatoan vírusnak?

   - Abszolút semmi- ingatta a fejét.

You're On Your Own, Kid || D.W.Where stories live. Discover now