10.
Az utolsó Földi éjszakánk
_______________
1993.
Szeptember volt. A Winchesterek épp a maine-i Portland városában vadásztak egy rugarura. Pontosabban John vadászott, Dean besegített, Taylor és Sam pedig hátra maradt a motelben, ahol nem eshetett bajuk. Ahogy az lenni szokott, John beíratta a gyerekeket a helyi iskolába, ugyanis nem tudta előre, vajon meddig fognak ott maradni. Deannek persze semmi kedve nem volt az egészhez, míg Taylor és Sam kevésbé bánta. Ha lehetett, ők inkább a háziírást választották a fegyverpucolás helyett.
Hétköznap reggel volt, vagyis iskola. Dean elsőként kelt fel, készített maguknak szendvicset (szerencsére ezúttal volt miből), majd felébresztette a másik kettőt is. Taylor hamar összekészült, Samnek azonban mintha gondjai akadtak volna. Fejfájásra panaszkodott, csakhogy amikor beszámolt erről az apjának, ő mindössze megcsóválta a fejét és elküldte iskolába.
Napközben ez egyre csak rosszabb lett. Fájni kezdett a torka, köhögött, valamint a sulinővér szerint be is lázasodott. John-t nem tudták elérni telefonon, mivel jelenleg az ügyben nyomozott. Senki nem volt, aki hazavihette volna a fiút, ám mikor a hír a fülükbe jutott, Taylor és Dean mindketten betegséget színleltek, hogy őket is hazaküldjék.
Meglepő módon sikerült. Hála a tanév eleji influenzajárványnak.
A hármas visszatért a motelbe, ahol a cipőket és kabátokat levéve a két idősebb rögtön szétosztotta a feladatokat.
- Taylor, fektesd őt le, én keresek valami gyógyszert- mondta Dean, mielőtt nekilátott keresgélni a táskáikban.
- Oké- azzal a 10 évest a vállánál fogva az egyik ágyhogy vezette – Gyere Sammy. Betakarlak és nem fogsz fázni.
Sam bemászott a paplan alá, Taylor pedig az álláig betakarta vele. Utána felmászott mellé és leült a jobboldalán, várva Dean-re.
- Nem találtam semmit- közölte egy gondterhelt sóhajjal – Idefelé láttam egy gyógyszertárat, talán onnan sikerül szereznem.
- Van nálad pénz?- kérdezte a szőke.
- Egy kevés- biccentett – Remélem elég lesz- odasietett az ajtóhoz, hogy felvegye a cipőjét meg a kabátját – Maradj itt vele, kérlek. Sietek vissza.
YOU ARE READING
You're On Your Own, Kid || D.W.
Fanfiction"You're on your own, kid Yeah, you can face this You're on your own, kid You always have been" Taylor Jenkins sikeresen megszabadult a múltjától. 27 évesen pincérnőként dolgozik egy Sioux Falls-i étkezdében, hétvégente pedig a kisöccsére felügyel. A...