6.

109 7 0
                                    

6

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

6.

Ahonnan nincs visszatérés

_______________



1992.



A vadászok élete senkit nem kímélt; még a gyerekeket sem. Taylor Jenkins ezt igencsak korán tanulta meg, mindössze 10 évesen.

2 éve utazott együtt a Winchesterekkel, ezalatt az idő alatt pedig egészen közel került a testvérekhez. John és Dean kiképezték őt, megtanították a közelharcra és a fegyverhasználatra, ám egyelőre még nem engedték terepre. Helyette mindig Sammel maradt vagy a motelben, vagy Bobby-nál. Jól elvoltak, mint kiderült, sokban hasonlítottak. Az órák szinte repültek, míg ők elfoglalták magukat, s mire észbekaptak, a többiek már vissza is tértek. Néha persze össze kellett őket varrni egy-egy nagyobb harc után, amiben Taylor boldogan segített, mondván abból sem ártott neki a gyakorlás. Ezek után általában pihentek egy darabig, majd jöhetett a pakolás és a távozás, hogy továbbállva új ügyeket keressenek.

Mindig ez volt a rutin.

Kivéve azon a napon.

1992.09.21. Arkansas-ban üldöztek egy kisebb vérfarkas falkát, ami helyi fiatal nőket rabolt el és végzett velük a városon kívüli tanyák egyikén. John és Dean megvárta az estét, azután felfegyverkezve elindultak, hogy elintézzék őket. A másik két gyereket a szokásos biztonsági intézkedésekkel hagyták hátra, gondolván úgysem lesz semmi baj.

Tévedtek.

A falka ugyanis eközben szétvált, egyik fele pedig a vadászok szagát követve megtalálta a motelszobát. Könnyűszerrel bejutottak, s rátámadtak a gyerekekre. Taylor-nak sikerült eltalálnia egyiküket a fegyverével, azonban ennyi közel sem volt elég ahhoz, hogy megölje. Bepánikolt, aztán Sammel mindketten a fürdőbe menekültek, magukra zárva az ajtót. Épp készültek kimászni az ablakon, mikor a dörömbölés és kiáltozás abbamaradt, jelezve John és Dean érkezését. Pillanatok alatt leszámoltak a szörnyekkel, amit viszonylag sérülésmentesen meg is úsztak.

Percekkel később Taylor egy nem túl mély vágást látott el Dean alkarján a fürdőben. John a szobában tisztította a puskáját, mialatt Sam nagynehezen elaludt. Minden csendes volt, csupán némi pakolászást lehetett hallani.

   - Nem túl szoros?- kérdezte a lány, miután befejezte a kötözést.

   - Tökéletes- biztosította a fiú, megvizsgálva a munkáját – Egyre jobb vagy ebben.

You're On Your Own, Kid || D.W.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora