Alev
Evleneli tam altı ay geçmişti. Altı ay için de Aras bana çok iyi davranmıştı. Eva hariç hepsi çok iyi davranıyordu. Neden öyle davrandıklarını bir türlü anlamıyordum. Arasla odaları ayırmıştık. Kendi odam da kalıyordum. Üstüme beyaz bir elbise giyip odadan çıktım. Hava güzel olduğu için kahvaltıyı bahçe de yapacaklardı. Bahçeye doğru gelince Eva beni görür görmez her zaman ki gibi masadan kalkıp gitti. Fatih kolumdan tutup gülümseyerek beni yerime oturunca gülümsedim. Geldiğim den beri Fatih ve İzel bana çok iyi davranıyordu. Çatalımı alıp kahvaltı masasına göz gezdirdim. Bir tane zeytin alıp ağzıma attım. İştahım olmadığı için pek bir şey yiyemiyordum. Çayıma üç şeker atıp karıştırdım. Çayımdan yudum alıp derin bir nefes aldım.
"Alev hiç bir şey yemedin. Canın başka bir şey istiyorsa söyle getireyim hemen" dedi Fatih
"Teşekkür ederim, bir şey istemiyorum. Aç değilim." diyip gülümsedim.
Artık yeni bir hayat kurmak istiyordum. Hayata bağlanmak için bir sebep istiyordum. Günlerdir rüyama kucağım da duran bir bebek giriyordu. Elimi yavaşça karnıma götürüp gülümsedim. Anne olmak istiyordum. Aras değişmişti eskisi gibi nefret dolu bakışlarla bana bakmıyordu. İyi davranıyordu hem biz evliydik. Anne, baba olabilirdik ayağa kalkıp bakışlarımı Arasa çevirdim. Bir anda ayağa kalktığım için Aras, İzel, Fatih ve İlker bana bakıyordu.
"Aras konuşabilir miyiz?" dedim
Salona doğru ilerledim. Aras arkamdan gelince yavaş adımlarla odama doğru ilerledim. Odama girince derin bir nefes aldım. Aras içeriye girince odamın kapısını kapatıp Aras iyice yaklaştım.
"Aras anne olmak istiyorum." dedim
Aras dediğimle afallamıştı. Arasın baba olup olmak istediğini bilmiyordum. Aras dediğimle gülümsemesi büyünce gülümsedim.
"Sen iyi misin? Ne istediğinin farkında mısın?" dedi Aras
"Evet iyiyim. Anne olmak istiyorum." dedim
Aras gülümseyerek yanıma yaklaştı. Dudağıma öpücük kondurunca karşılık verdim.
Beyaz üstümü giyip uyuyan Arasa baktım. Annemle babam gibi olmayacam. Güzel bir evlilik istiyorum. Birbirimizi sevmesekte biz evliydik güzel bir aile kurabilirdik. Odadan çıkıp mutfağa doğru ilerledim. Mutfakta duran Evayı görünce derin bir nefes aldım. Tam mutfaktan çıkacakken önünde durdum.
"Eva neden bana karşı hala kötüsün?" dedim
"Çünkü sen benim kardeşimi öldürdün. Sana karşı hiç bir zaman iyi olmayacağım." dedi Eva
Omzuma vurarak mutfaktan çıkınca derin bi nefes aldım. Nefretini anlıyordum bu yüzden üzerine gitmeyecektim. Telefonuma mesaj gelmesi ile hızlıca açtım.
"Her şeyin bittiğini sanıyorsan yanılıyorsun. Daha yeni başlıyorum."
"E"Mesajı görünce sinirime engel olamadım. Aras yine mi başlamıştı. Mesaj atmaya sinirle hızla odama doğru ilerledim. Aras odada yoktu banyodan ses gelince hızlıca banyoya girdim. Aras duş alıyordu suyu kapatıp bana bakarak sırıttı.
"Sende gel birlikte duş alalım." dedi Aras gülümseyerek
Sinirle telefonumda ki mesajı Arasa gösterdim. Mesajı görünce kaşlarını çattı o da şaşırmıştı benim gibi
"Biri aklınca senden para koparmaya çalışıyor." dedi Aras
Telefonu alıp asılı olan havlunun cebine koydu belimden tutup duşa kabine sokunca gülümsedim. Yavaşça üstümde ki elbiseyi çıkarttı. Sütyenimi ve ilk çamaşırımı yavaşça çıkartınca gülümseyerek ona sarıldım. Dudağıma öpücük kondurunca yavaşça karşılık verdim.
Duştan çıkınca havluyu giydim. Odaya girip yavaşça kuruttum kendimi.Aras
Üç hafta geçmişti aradan artık Alevle gerçekten karı koca gibiydik birlikte kalıyorduk. Onu bu akşam güzel bir yemeğe çıkartacaktım. Telefonuma mesaj gelince, babamdan olduğunu gördüğüm de göz devirdim. Mesaja tıkladığımda İzeli sandalyeye bağlı bir şekilde otururken ki fotoğrafını atınca kaşlarımı çattım.
Babam
Alevi o gün ki depoya getirmezsen kardeşin ölür.
Babamın gönderdiği mesaj ile resmen kanım donmuştu.