İhanet

0 0 0
                                    

Alev

Sabahtan beri midem bulanıyordu. Arasla yemeğe gideceğimiz için çok umursamamıştım.
Siyah mini bir elbise giyip makyaj masamın sandalyeye oturup makyaj yapmaya başladım. Telefonuma bildirim gelince yavaşça alıp bakmaya başladım regl uygulamasından gelmişti. Beş gün geciktiğini haber ediyordu. Aklıma o zaman dank etti. Kaç gündür regl olmuyordum midem de bulanıyordu. Hamile olabilir miydim? Fatma ablayı çağırıp bana hamilelik testi aldırmasını söyledim. Heyecanla yatağımın ucuna oturup beklemeye başladım. Saatler dakikalar geçmiyordu. Fatma ablanın içeri girip vermesi ile lavaboya girip testi yapmam bir oldu heyecanlı olduğum için elimden geldikçe hızlı davranıyordum. Teste bakarken kapımın tıklanması ile bakışlarımı testen çekip kapıya doğru baktım.

"Alev" dedi soğuk bir sesle Aras

Arasın sesini duymam ile testi sıkıca tutup sıkmaya başladım. Sesinde ki soğukluğu anlamıştım. İşleri ile ilgili bir sorun mu vardı? Bu kadar soğuktu derin bir nefes alıp suyu açtım. Testi lavabonun kenarına koyup kesik kesik nefes aldım.

"Çıkıyorum şimdi, istersen beni arabada bekle" dedim

Yavaşça ellerimi yıkarken kapının kapanması ile ellerimi yıkamayı bırakıp hızlıca kuruttum. Lavabodan çıkıp testi çantama koydum. Bir şeylerin ters gittiği anlaşılıyordu. Merdivenlerden inerken  kolumu sıkıca tutup kendine doğru çeken Evayı görünce kaşlarımı çattım. Bu yine ne yapıyordu? Kolumu sertçe çektim.

"Sen iyice kafayı yedin. Ne yaptığını sanıyorsun gerizekalı" dedim sinirle

"Hemen sinirlenme kızım bir dinle beni" dedi Eva

İlk defa Evayı bu şekilde görmüştüm. Demekle dememek arasında kalmış gibi bana bakıyordu. Derin bir nefes alıp kollarımı önümde birleştirdim. Eva derin bir nefes alıp bana doğru dönünce kaşlarımı çattım.

"Alev lütfen dikkatli ol." dedi Eva kaşlarımı çatarak ona bakmaya devam ettim.

Ne demek istiyordu. Arasın seslenmesi ile Evayı arkamda bırakıp evden hızlıca çıktım. Arabaya doğru yavaş adımlarla ilerledim. Evanın dediği aklımı karıştırmıştı. Şöför koltuğunun yan koltuğuna geçip oturdum bakışlarımı çantama çevirince gülümsemem büyüdü. Çantamı açıp gizlice heyecanla teste baktım. Arasa sürpriz yapmak istiyordum iki çizgiyi görünce olduğum yerde heyecanla kıpırdadım bakışlarımı gülümseyerek Arasa çevirdim. Ciddi bir şekilde araba sürüyordu Arası en son düğün gecemiz de bu şekilde görmüştüm. Arasın bu halleri ister istemez beni tedirgin ediyordu. Hamilelik haberini söylersem belki bir ihtimal mutlu olur başımı ona doğru çevirip derin bir nefes aldım.

"Aras sana demem gereken bir şey var" diyip heyecanla ona baktım.

Aras yüzüme bakmadan önce elime siyah bi kumaş parçası verince kaşlarımı çattım.

"Sonra dersin Alev, önce şunu gözüne bağlayalım." Dedi Aras

Sürpriz yapacağını biliyordum ama Arasın bu halleri beni ister istemez tedirgin ediyordu. Derin bir nefes alıp siyah kumaşla gözlerimi kapattım Aras bi yarım saat sonra arabayı durdurup kapımı açınca Arastan tutunarak indim yavaş adımlarla Arası takip ediyordum. Rutubet kokusunu alınca kaşlarımı çattım. Arasın kolunu sıkıca tutuyordum.

"Alev aç gözlerini, kaç burdan" diye bağıran Batu'nun sesini duymam ile elimi hızlıca çekip kumaşı gözümden çektim.

Elleri kolları bağlanmış bir şekilde duran Batu, Sıla, Tilki ve Ilgazı görünce kalp atışlarım hızlandı her birinin başında silahlı adamlar vardı hepsinin başına silah dayanmıştı. Tilki hariç hepsi tedirgindi. İlk defa onu bu kadar rahat görmüştüm. Onalara doğru gidecekken Arasın kolumdan sıkıca tutması ile ona doğru döndüm.

"Bırak beni" dedim sinirle kollarımı çekiştirmeye çalışıyordum kurtulmak için ama fayda etmiyordu. İçeri yetimhane müdürümüz Onur girince kalp atışlarım daha çok hızlandı.

"İçeriye götürün kızı" dedi onur adamlarına Aras kolumu daha sıkı tutup arkasına doğru götürünce derin derin nefes aldım.

"Önce bana İzelin yerini söyle kardeşim nerde sonra alabilirsin Alevi" dedi Aras

İşte o an sanki kalbime binlerce kez bıçak saplanmış gibiydi. Onu suçlamıyordum ben olsam bende kardeşlerim için ondan vazgeçerdim. Canımı acıtan tek şey Arasın hiç tereddüt etmeden benden vazgeçmesiydi.

"Oraya götürecekler seni oğlum merak etme" dedi oruspu çocuğu onur sinirle ona bakarken Arasın beni adamların önüne itip bırakması ile hayal kırıklığı ile ona baktım adamların kolumdan zorla tutup götürmeye çalışması ile çırpınarak çocuklara baktım.

"Bırakın lan kardeşimi, sikerim hepinizin belanızı" dedi sinirle Batu

"Ne istiyorsunuz lan bizden göt laleleri. Bırakın kardeşimi amına koduğumun çocukları" dedi Ilgaz

"Alev dayan Alev... dikkat et kedine" dedi Tilki

Tilkinin Alev demesi ile kaşlarımı çattım bakışlarımı ona doğru çevirince bakışların da ki rahatlığı anlamıştım bir planı vardı. Batunun adama doğru dönüp kafa attı bana doğru koşarak gelince çırpınarak adamlardan kurtulmaya çalıştım.

"Bırakın lan kardeşimi" dedi sinirle Batu

Silah sesi duymamla korku ile bakışlarımı Batuya çevirmiştim. Vurulmuştu, yere düşmüş kanlar içinde bana bakıyordu.

"Batu kardeşim bırakın beni" diyip

Daha çok çırpındım beni zar zor deponun üst katına yani girişin olduğu kısma çıkarttılar küçük odaya doğru götürüp içeriye fırlatıp kapıyı kapatması ile elimi karnıma götürdüm dizlerimi kendime doğru çekip ağlamamaya çalıştım bir şekilde burdan çıkmalıydım. Aklıma hiç bir şey gelmiyordu cam da olmadığı için odadan çıkamıyordum. Ayağa kalkıp kapıya vurmaya başladım. Etrafa bakınca bir kaç tane içki şişesi ve çöpten başka hiç bir şey yoktu. Kapı açılma sesi gelince yerden şişeyi alıp derin bir nefes aldım. Kapı iyice açılınca elimde ki şişe ile gelen kişiye vurmaya hazırlandım.

"Alev, iyimizin?" bu ses Eva'nındı onu görünce şaşırdım.

Elimde ki şişeyi sıkıca tutup Evaya bakmaya devam ettim. Silah sesleri duyunca Evayı hızlıca itip hızlı adımlarla deponun aşağısına indim Sıla Batunun başında durmuş ağlıyordu. Bakışlarımı etrafta gezdirince tanımadığım bir kaç adamlar tilkilerin ellerini çözüyordu onlara hiç bir şey olmamıştı. Batu hariç herkes iyiydi birinin elini omzumda hissetmem ile ürktüm arkamı dönünce Ateşi görmem ile derin bir nefes aldım. Şok olmuştum bu yüzden ne yapacağımı bilmiyordum çocuklar Batuyu kucaklayıp çıkartınca korkarak Batunun arkasından ilerledim. Deponun girişinde duran Fatih, İlker ve Evayı görmezden gelip Ateşlerin arkasından arabaya binip Tilkinin hastanesine doğru ilerledik.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geçmişin Habercisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin