9.Díl

313 42 9
                                    

Byla bych vážně moc ráda, kdyby mi tu někdo z vás zanechal nějaký názor. Tuto povídku jsem chtěla udělat volnější, takže bych klidně brala i nějaké názory, jak by ste si to dál představovali a já se možná podřídím. :)


Zouis, maybe Narry or Lirry? :)


Byl tu někdo z vás ve Vídni na 1D? :3 Podělte se ! <3


Zayn:

Ležel jsem v jednom z největších pokojů v tomto hotelu, který mi doporučil Louis. Koukal jsem do stropu. Venku už byla tma jako v hrobě. Nevěděl jsem, kolik je hodin, ale chtěl jsem vidět toho maličkého bruneta. Nevím proč, když mě ani nepozval k sobě domů.

Bohužel jsem tu nikoho jiného neznal a tak mi nezbývalo nic jiného, než jít otravovat jeho, protože nikoho jiného tu neznám. Natáhl jsem se pro svůj drahý a vůbec nevydřený mobil a najel jsem si na YouTube. Viděl jsem, že Tomlinson přidal video. Páni, to je rychlost!

Tentokrát ani nezačal svým obvyklým pozdravem „Hey, carrots." jako vždycky. Je to trapné, ale asi to už říkává ze zvyku od svého prvního videa.

„Moc mě mrzí, že jsem odjel z Londýna. I tu chvíli mi tam s vámi bylo fajn." Řekl a smutně se usmál do kamery. Asi bych měl taky natočit omluvné video? Možná. „Doufám, že vám to jednou budu moc vynahradit. Bez vás bych nebyl tam, kde teď jsem a neskutečně vám za to vděčím." Pokračoval. Nemohl si odpustit tady ty kecy. Skoro nikdy tohle ve videích neříkám. Fanoušci snad ví, že mi na nich a na mé kariéře záleží i bez tady toho.

Asi hodinu jsem strávil nad tím, že jsem sledoval jeho videa. Nikdo to asi nevidí a nebo to tak přidá jen mně, ale ten kluk je chvilkama nešťastný a na tváři má falešný úsměv. Odložil jsem mobil a vstal jsem. Šel jsem do malé koupelny, která mi teď musela stačit. Osprchoval jsem se a začal jsem se prohrabovat ve svém kufru. Spoustu oblečení jsem rychle vyházel, než jsem konečně našel delší černé tílko s nějakým bílým nápisem, který ani nešel přečíst a uplé černé kalhoty. Prohrábl jsem si svoje havraní vlasy a vzal jsem si jen peníze a kartu od pokoje. Nezapomněl jsem na svou lásku. Zrcadlovku.

Doufal jsem, že nezabloudím, protože Louis bydlel od hotelu daleko. Procházel jsem skoro neosvětleným městem a hledal ten maličký dům, který měl podle všeho asi patřit jeho rodině. Nakonec jsem tu podivnou čtvrt našel. Nevěděl jsem, který je to dům, ale najednou jsem uviděl rozzuřeného Louise, který právě vyletěl z domu, jak neřízená střela.

Zpomalil jsem a sledoval tu situaci. Ani si mě nevšiml. „Lou?" Ozval jsem se hlasitěji, aby mě slyšel.

Louis:

Máma mě zase šíleně rozčílila. Byla opilá a navíc k nám přijel otec Ernesta a Doris, Frank. Byl neskutečně zlitý. Samozřejmě k nám nepřijel kvůli dětem. Samozřejmě proto, aby se mohl plazit po mámě. Naštvaně jsem vyletěl z domu.

Vpletl jsem prsty do svých krátkých vlasů a vytryskly mi slzy. Začínám tohle těžce nezvládat. Ernest a Doris brečeli, že to bylo slyšet až ven a Daisy s Phoebe bylo také slyšet vzlykat.

„Lou?" Uslyšel jsem najednou. Ihned jsem věděl, kdo to je. Zvedl jsem k němu pohled od země a ruce stáhl k tělu.

„Zayne?" Utřel jsem si slzy. „Co tu děláš?" Otočil jsem se ke dveřím. No co..stejně to už slyšel.

„Děje se něco?" Otevřel si malou branku a šel ke mně. Udiveným a mírně vystrašeným pohledem se koukl do pootevřených dveří domu. „Co se děje?" Vyzvídal.

„Měl bys jít." Dotknul jsem se jeho hrudi a trošku ho svou malou rukou odstrčil. „Prosím, Zayne, jdi." Ukápla mi další slza a rozvzlykal jsem se. Nešlo to zastavit.

„Řekni mi, co se děje a pomůžu ti." Najednou to nebyl ten vtipný a za každou cenu cool Zayn. Byl to kluk, který vypadal, že by mohl být i hodný a vážně by mi chtěl pomoc. Mně už s tímhle nepomůže nikdo.

„Pomůžeš mi tím, že odejdeš." Nechtěl jsem, aby šel, ale neměl jsem na vybranou.

„Nebuď takovej. Brečí ti tam.. sourozenci? Měli bychom.." Začal Zayn, ale přerušila nás máma s Frankem, kteří právě vycházeli z domu. Oba se motali. Je mi z mé vlastní mámy špatně. Smutný, co?

Právě v tuto chvíli jsem se opravdu styděl. Před Zaynem, samozřejmě. Sklopil jsem pohled k zemi.

„Postarej se o děcka." Zasmála se moje opilá matka a já se v tu chvíli rozbrečel. Oba odešli. Bylo mi jasné kam.

„To byla..?" Zayn přímo šeptal. Rozvzlykal jsem se ještě víc. Zayn si mě stáhl do objetí.

Liam:

Stál jsem na balkonu, který patřil k mému hotelovému pokoji. Na tuto akci jsem se těšil dluho. Chtěl jsem oslovit Zayna Malika, který najednou zmizel bůh ví kam i s tím Tomlinsonem. Je to Tomlinson, ne? Asi jo.

Chtěl jsem ho oslovit, aby se mnou natočil nějak video, ale i tak nemá zájem. Snažil jsem se si namlouvat, že je mi to jedno.

A potom ten Styles! Buzna blbá! Co si to vůbec dovoluje?! Nebýt všech mých fanoušků, tak bych odjel hned. Alespoň s tím Niallem se dalo bavit a natáčet videa, ale začínal jsem pochybovat i o jeho orientaci. Ihned se totiž Harryho chytil a vypadal, že se mu jeho přítomnost docela líbí.

S někým, kdo má rád zadky nechci mít nic společnýho. Tohle jsou ti nejhorší lidi na světě!

Love on YouTube II slashKde žijí příběhy. Začni objevovat