YANIMDA KAL

52 5 0
                                    

Korkmuştum onun için hıçkıra hıçkıra ağladım. Mert beni teselli etmeye çalışıyordu. Oda benim için çok endişelenmiş. Kıyamam ...

-Tamam güzelim geçti. Artık yanındayım. Ağlama.

+Çok korktum mert , çok korktum. Bi an-

-Şşşt yok öle bişi unut sana asla zarar veremez o adi. Ben korurum seni . Seni kimse üzemez.

Ah mert ah. Beni ne kadarda düşünüyorsun.
Mert olmasaydı o adam bana zarar verebilirdi. Bu yüzden merte minnettarım, hayatımı kurtardı.

+Mert gerçekten teşekkür ederim. İyiki varsın.

Laan bi dakka ben merte iyiki varsın mı dedim. Bide küs olduğunum çocuğa dedim.Hay ben aklıma tüküriyim off yaa.

-Önemli değil güzelim.

Dedi mert. Daha sonra eve gitmek için kalktı. Ama ben bu gece uyuyamazdımki olanlardan sonra hala korkuyordum.
Merte seslendim ve ;

+Gitme yanımda kal.

-Efendim?

+Yanımda kal bu gece.Gitme korkuyorum.

-haha Kıyamam ben sana. Tamam evden üstüme giyecek birsey alıyım geliyorum tamam mı?

+Tamam

Mert üstünü değiştirip geldi. Siyah düz bir bluz ve siyah eşofman giymişti. Gerçekten çok tatlıydı. Merti gerçekten çok sevmiştim. (Hemen yanlış anlamayın ARKADAŞCA :D )

Ama o pis sevgilisi. Neyse konuyu kapatalım. Saat 01.00 olmuştu ama ben hala uyumamıştım. Nasıl uyayabilirdimki mert tatlı tatlı karşımda uyurken. Çok yoruldugu için üçlü koltuğa uzanmıstı, o arada uyuya kalmış. Bende uyumaya karar verdim ve odama çıktım. Tam kapıyı acçakken çaat diye bir ses geldi.
Bende çığlık attım. Mert koşarak yanıma geldi.

-Noldu gizem? !

+Çaat diye bi ses geldi içerden.

-Tamam sen arkama geç.

Dedi mert ve yavaşça kapıyı açtı . Endişelenecek bişi yokmuş. Vazo düşmüş.
Mert bana döndü ve;
- korkmaya gerek yok vazo düşmüş.

+Ohh be bende sandım ki...

-iyimysin istersen yanında kalabilirim.

+Yok canım almıyım. Sen git sevg-nese salonda yat.

Hem sevgilisi olcak hemde yanımda yatcak oldu başka. Hem ben onu hala affetmemistim. Mert kıskandıgımı sanarak güldü ve

+Tamam bişey olursa ben aşşağıdayım

Yatağıma yatar yapmaz uyumuşum. Sabah güneşin yansımasıyla uyandım. Gözümü açtığımda bir de ne olsun .

OLAMAZ!!!!

Arkadaşlar inşallah beğeniyorsunuzdur. Yorum bırakmayı unutmayın. Hepinizi seviyorum keyifli okumalar.

Bir UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin