Multimedya pelin
O gizemli telefondan sonra yemek berbat geçti. Bunu anlayacak olan bi kişi vardı oda sevgilim dediğim adam mertim. Mert benim bu halimi görünce hemen eve gitmek istedi çünkü bütün herseyi öğrenmek istiyordu bana öyle bakış atıyordu. Hemen eve gideceğiz ve bana herseyi anlatacaksin. Bakışı .
Buse ile kaan biraz kordon boyu gezmek istediler onun için onlar bizimle eve gelmediler. Ben mert ile eve geçtik. Şu an bütün herseyi mertpe anlatmış onun cevap vermesini bekliyorum. Mert.
- Bunu yapanı bulcam bitanem sen sakin üzülme korkma ben hep senin yanındayım kimse sana zarar veremez bu olay çözülene kadar hep yanimda olacaksin .
Dedi . Bende ona sadece bakıp tamam anlamında kafamı salladim ve .
Mert benim uykum var yatalim mı
-tamam hayatım .
Mert ile odama çıkıp yatağa yattik. Ben merte sarılarak uykuya bıraktım kendimi.
Benim hiçbir zaman kardeşim olamamıştı. Hep bir kardes istemiştim onunla doya doya vakit geçirmek ne kadar anlasamasakta korktuğu zaman Abla diyip boynuma sarılıp onu korumamı istemesini yanlız kalıp agladigim zaman yanıma gelip benimle olmasını sarilmasini diğer arkadaşlarım gibi kardeşim şöle hep şunu yapıyo ama benim canım o diyebilmek istedim . Ama hiç olmadı anneme babama kaç kere desem konuyu hep degistirdiler Sanki ben kötü cocukmusum da sana hiç bişi layık değil derler gibi davrandilar. Beni hep kendi başıma bıraktılar. Ben asla uyudugumda babam kucağında taşınan kız olmadım yada annesi saçını tarayan kızlardan olmadım hep kıyıda köşede yaşayan sadece resmi yerlerde aile pozu vermek istedikleri için aralarına almak zorunda kaldıkları çocuğum. Ben hep bu yüzden bi kardes istedim yanında olan seven bir kardes . Herkesin bi zayıf noktası vardır ya benim de zayıf noktam sanırım kardessizligim sevilmemezligim.
Pelinin Ağzından.
Hatırlatma , pelin mertim eski sevgilisi
O gizem hayatımıza girdiğinde beri mutsuzluk yaşıyorum. Elimden merti kaani ve şimdide buseyi aldı . Ona ole bir acı çektircem ki görsün bakalım . Artık ne mert ne bi başkası umrumda zaten merti artık unuttum ama buseyi unutamam o benim herseyimdi ama şimdi beni unutmuş gibi tabi o kız varya ondandir İngiltereden gelir gelmez arayacağım bilirdim çünkü oradayken hep konuşuyorduk. Ama suan mesele gizem şırfıntısı.
Onu zayıf noktasından vurcam işte o zaman yıkılacak ve ağır darbe yiyecek. Şimdi sadece gözetim altına aldım onu korkutma her gittiği yerde tedirgin olsun diken üstünde olsunda mert ile doya doya aşkını yasayamasin diye onu özel numaradan aradım ve Oyun Başlıyor dedim . Niahaha nasıl da tedirgin olmaya başladı .
Benim adım PELİN ERSEN.
Kimse benim olanları elimden alamaz izin vermem ona acı çektirene kadar rahat vermem .