Mert in arkadaşları geldikleri yere geri döndüklerinde mert sırıtarak deniz kıyısında beni yürütüyordu. Bende hala yaptığım şeyin şokundayım. Mert neden böle yaptın dese ne dicektim. Ahh olamaz sanki aklımı okudu ve bana;
- Gizem sevgilin olmamı istemiyordun peki neden peline sevgilimden uzak dur dedin?
+ Imm...şey... aslında bilmiyorum mert.
-Haha çok komiksin sen yaa.
+Gerçekten kendimi kaptırdım biraz. Pelin öle bağırmaya başlayınca bnde patladim .
- Olsun alısırsın sende sevgilim.
+Mert sevgilim demeyi kes.
- sende karar ver gizem. Ben senin neyinim ha. Sevgilin mi? Arkadaşın mı? Yoksa okul zamanı olanlardan dolayı pelinden intikam almak için oynadığını kişi mı? Yeter artık
Dedi ve beni ölece bırakıp gitti. Normalde bunları bir kızın yapması gerekirken bana bunları bir erkek yapıyordu.
Ewet gerçekten o benim neyimdi.
Bilmiyorum ama asla oynadığım kişi olamazdı.
Çünkü ne olursa olsun onu seviyordum ve kalbinin kırılmasını asla ama asla istemezdim.~~~~~~~○○○○●●●●●○○○○~~~~~~~
Aksam yemeğini yedikten sonra Telefonumu alıp koltuğa uzandım. Acaba mert facebookta beni engelden kaldırmışmıydı. Ewet yanlış duyamadiniz engeli o pis pelin bana engel atmıştı.
Meraktan baktım ve ewet mert engeli kaldirmisti ama arkadaş ekle yazıyordu. Acaba istek atsam mı,?Saçmalama gizem daha senin neyin onu bile bilmiyosun ne isteği kendine gel.
Ahh iç ses gerçekten haklısın.
En iyisi odama çıkıp uyumak odaya çıktım ve açık pencereyi tam kapatırken bide mert in açık penceresini gördüm. Evet benim oda onun odasını görüyordu.
Yatağa uzanmis tavana bakıyordu.
Sonra yanına bir kız geldi yatağa oturup bişiler dedi ve mert güldü.
Kimdi bu kız yaaa. Öğrenmem lazım ewet kıskandım nabiyim hıh.