multimedyada = Gizem
Kendime geldiğimde hastane odasindaydim. Ben yanımda Merti görmeyi beklerken bilakis yanımda kaan vardı.
+senin ne işin var burda beni nie burdayım.
~evden çıkınca bende çıktım aslında mert kovdu beni neyse bende iyimisin de bakmak için sana gelmiştim ama baygın şekilide yatıyodu
+ahh doğru sinir krizi geçirmiştim ve normal olarak ataklarim başlamış ve bayılmıştı olmalıyım. Peki mert seni nie kovdu evden.
~benim yüzümden olmuş bütün bunlar ondan kovdu.
+odun nolcak ama sakın üzülme çünkü asla senin bi suçun yok. Peki nerde kalcan .
~seni evine bıraktıktan sonra otele gitcem .
+ee bende kal bu aksam en azından yarın sabah Otel bakarsın olmazmi
~peki tamamHastaneden çıkmıştım. Kaan ile eve geldim. Evi topladı kaan ortalık berbattı. Sonra yemek yedik ve salona geçtik.
+ee anlat bakalım kendini kaan bey sevgilin varmı.
~olmazmi tabiki adı da Buse . Ćok seviyorum onu.
+hmm anladım peki o nerde.
~o ingiltereye gitti. Hayaliydi oraya gitmek gezmek orhan amca yani babasıda süpriz yapıp ailecek ingiltereye gittiler 3 gün sonra dönecekler.
+hmm peki babası orhan amca sizi biliyomu
~ewet biliyor hatta onayliyoda biz buse ile 1 yıldır beraberiz.
+sevindim senin adına
~bak gizem aslında mert sen olduktan sonra bole oldu. eminim o seni gerçekten çok seviyor. Bi nedeni olmasa asla yalan solemez. Seni okul zamanından beri anlatıyor sırf senin için pelinden ayrıldı. Onlayken hep seni düşünüyordu sen küstün die 1 hafta içinde pelinden ayrıldı burada seni bulunca öle sevindik ilk defa gördüm onu böyle bana anlatiyodu ama hep saklıda tutuyodu düşün seni o kadar seviyo bence onu bi dinle eminim suan ev berbat haldedir onu 4 yıldır tanıyorum kardeşim benim lütfen gizem daha yeniyken iliskinize zarar vermeyin ewet yaptığı doğru değil ama iyi dusun en azından dinle.