Mert bana
Gizem ben böyle yapamıyorum senden benimle ailemle birlikte kalmanı istiyorum. Annemin babamın gelini benim sevgilim hatunum karım olmanı istiyorum . Biz istanbula geri donecekmisiz. Veee ben senle geri dönmek istiyorum . Yalnız bırakmam seni burada. Bırak aileni bursayı benim yanıma istanbula gel evimize gel . Gece gökyüzüne baktığında gördüğün yıldızın olayım . İzin ver kaydolduğunda sıgınaacagın yer olayım gözlerinde kayboldugun kişi olayım izin ver hastaneye iki kişi gidip 3 kişi ile donecegindeki kocan olayım bitanem izin ver nefesin olayım . Şimdi uzat bana parmağını ve hayatımızı muhurleyen bu yüzüğü takayim.
Mert bana bakıp bi cevap bekliyordu.
Ben bunları duymam ile göz yaşlarıma hakim olamadım ağlamaya başladım .M-mert ben yapamam bırakmam bursayı ben yalnızlığıma alısmısken seninle evlenemem ben daha kendime zor bakarken bi çocuğa bakamadım gecindiremem daha kucugum 17 yaşındayım ailemin himayesindeyim ne olursa olsun sevmeselerde bursada onların yaptığı olanaklar ile yaşıyorum mert ben annenin babanın gelini olamam ÖZÜR DİLERİM
Mert dediklerimi duyunca şok oldu .kalbim benim kalbimde şok oldu ama ben yaşadığım yeri birakamazdim evet merti ölesiye seviyorum ama Mert ile evlenemem ben gizem ercetinim Gizem poyrazoglu olmayı beceremezdim. Ben anne sevgisi bilmezken çocuklarıma nasıl o sevgiyi verecektim. Ben anne sevgisi nedir bilmiyorum. Onun için o sevgi nası bişi öğrenene kadar evlenemezdim.
Gizem sen ciddi misin
E-evet
Hani beni seviyodun hani bundan sonra hayatında ben vardım ha bu kadarmi aşkın noldu daha geçen güne kadar ailen yoktu seni sevmeyen ailen şimdi anne babamı oldu . Ne demek onların himayesindeyim. Gizem sana evllen benimle diyom .Annem babam sana aile sevgisi öğretsin bizimle mutlu ol siktir et şu olmayan aileni diyom sevdiğin adam ile evlen diyom sen Hayır diyosun bu ne demek gizem.