Mert beni izliyordu. Ona döndüm ve;
+ Senin ne işin var burda?
- Şuan bahçesinde olduğum ev bizim yazlığımız ve burda kalıyorum.
+ Neden beni izliyosun ?
- Çok güzel yüzüyosun da ondan
Dedi mert. Bi ara mutlu oldum sonra yeniden sinirlendim ve;
+ Ben seni okul zamanı unuttum gitti. Şuanda konuşmak istemiyorum.
Mert bunu duyunca biraz şaşırdı ve;
- Gizem böyle yapana ama hiç mi konuşmayacaksın. Hem bu arada çok tatlı görünüyosun.
Kalbim tık tık atarken suan resmen horon tepiyo. NOLUYO BANA!
+ Mert uzatma konuşmıcam. Ben gidiyorum by.
MERTİN AĞZINDAN :
Gizemi facebookta konuşmalarımızdan sonra ilk defa görmüştüm. Çok güzel bir kızdı. Fiziğide oldukça güzeldi. Pelinle çıktığımızdan sonra küstü bana. Pelin onu baya azarlamış. O günden sonra hiç konuşmadık. Ama aklım onda kalmıştı. Pelinle de 1 hafta sonra ayrıldım. Sevmiyordum zaten. Şimdi gizem bizim yan tarafımızdaki yazlıkta kalıyordu. Ama bana hala soğuk davranıyordu. Kararımı verdim. Onun Gönlünü Alacağım !!
GİZEMİN AĞZINDAN :
Eşyalarımı aldıktan sonra eve geçtim.
Duş aldım ve salondaki üçlü koltuğa uzandım. Aklıma mert gelip duruyordu
Acaba o kızdan ayrılmış mıydı? Acaba gerçekten benimle konuşmak barışmak mı istiyordu? OF KARARSIZIMAksam yemegi için masaya oturdum tam yemek yerken camdan bi tıkırtı geldi. İlk önce korktum ama sonra aklıma mert geldi . Kesin odur die aldırış etmedim. Yemegimi yemeye devam ettim. Bi ara su içmek için mutfağa gittim , arkamı tam dönünce karşımda siyah maskeli bi adam gördüm!
Bardak elimden yere düştü . Bağırmaya başladım.+İmdaaat yardım edin hırsız vaaar.
Adam beni yakaladı ve elimi ayağımı bağladı , ağzımı bantladı. Sonra koltuğa oturttu.
Ben bi yandan cırpınıyor bi yandan aģlıyordum.
Adam evde ne var ne yok çantasına atıyordu.
Bi ara bana döndü ve ;+ İşimi bitirdikten sonra seni bu elimdeki bıçakla halletcem. Arkamda şüpheli bırakmıyım dimi hahaha .
Die güldü. Bende ağlamaya ve korkmaya başladım.
Tam adam bana yaklaşmısken biri adamı yere yatırdı ve elindeki sopayla dövmeye başladı. Aradan 5 -10 dk geçtikten sonra adam bayıldı.
Gelen mertdi
Hemen beni çözdü ve ;+ İyi misin
Diye sordu .
Gözlerinin içine baktım ve sonra ağlamaya başladım. Mert e sımsıkı sarıldım.Arkadaşlar inşallah beğenirsiniz bu bölüm biraz uzun oldu kusura bakmayın . Sizi seviyorum.
Devamının gelmesini istiyorsaniz beğenin ve yorum bırakmayı unutmayın...