TEK Gerçekleri Birbirlerinin

11 2 0
                                    

Mertin Ağzından.

Tek gerçeğim hayata küsmüştü. Ne annesi vardi ne babası vardı. Yaşayan ölü gibiydiler. Küçük kızlarının ne durumda olduğunu görmüyolardi.
Oysa yeni doğmuş bir bebek kadar masum, güzel ve sevgiye muhtaçtı benim miniciğim. Ona öyle güzel şeyler sunmak isterdim ki belki hiç yaşamadığı şeyleri yaşayacaktık.

Ama gizem yıllardır ailesinin sevgisini bekliyordu . Haklıydı sevgisiz büyüyen bir kız nasıl hayata bağlanabilirdiki?

Artık ben varım ama onu böle yalnız başına bırakmayacağım . O benim hayallerimi süsleyen kız. O benim tek gerçeğim ...

--------------

Şu an anne ve babamın gözündeki ışıltıya ve ağızlarından çıkan sözleri dinliyorum.

-Gizem bizim biricigimiz dimi selim. Biz onu elbette ole tek başına bırakmayız oğlum . O benim minik gelinim. Torunlarimin annesi. Onu istemeyenlerden değiliz biz git ve şimdi benim güzel kızımı getir mertim.

Dedi annem . Bunları derken gizemin annesine kınayan ve öfkeli gözlerle bakıyordu. Babam ise bunlar nasıl anne baba.yahu diyen aciyan gözlerle
bakıyordu . Ben ise annemin dediği gibi yapıp gizemin yanına gitmeye yola çıktım.

Gizemin Ağzından.

Gözümden hızlıca akan gözyaşlarıma aldırış etmeden öylece denize karşı oturmuş yıllardır içimde tutup söyleyemediklerimi denize akıtıyordum.

Ben ne yapmıştım onlara beni sevmiyolardi. O kadar canım yanıyordu ki artık nefes alamaz hale gelmiştim .

Aralıksız çalan Telefonumu yeni duymuş ve arayan kişi ile hayata yeniden tebessüm ile baktım. Tek gerçeğim arıyordu.

Onuda bugün çok üzmüstum. Sevdiği kız onunla evlenmek istememisti. Ama o hala bırakmamış ellerimi ve beni arıyordu .

Telefonu açar açmaz mert telaşlı sesle

-bitanem nerdesin söyle bişi mi oldu gizem nerdesin ses ver

- aşkım az.sakin ol iyiyim bişi olmadı sahilde oturuyorum

-tamqm bekle gitme bi yere geliyorum .

------
Merti beklerken bininci kez kendime küfür ettim incecik elbise ile dışarı cikmistim . Ne kadar yaz olsada aksamlari serin oluyordu . İçim titrerken üstüme örtülen hırka ile kendime geldim. Mert gelmişti .

O sevdiğim hayallerimdeki erkek gelmiş o güven veren kolları ile beni sarmıstı.

Onu sevdiğimi ve onsuz yasayamayacağimi bir kere daha anlamistim . Ona ole sarılmıstimki bir daha gitmemek üzere ...

-m-mert ben seni ü-üzdum Özür dilerim b-ben çok pişmanım a-ama...

-şşştt tamam bitanem hiç bişey söyleyemene gerek yok bak burdayim şimdi sadece biz susalım hayallerimiz konuşsun. İlerde gerçek olmasını istediğimiz hayallerimiz minigim...

Eveeet en sonunda yeni bölüm yazdım farkındayım biraz uzun zaman.oldu ama çok şey oldu okullar acildi sınavlar başladı özel hayatım ile ilgili şeyler oldu onun için zaman ayirip yazamadım zaten çok Okuyan da yok ama ben bu kitaba sadece zevk için başladım .kendimi kitap okuyarak yada bişiler yazarak mutlu ediyorum inşallah sizde okuyunca begenirsiniz bölüm biraz saçma olmuş olabilir ama inanin kafam çok dağınık şimdi hepinizden çok özür dilerim en yakın zamanda yeniden güzel olması dileğim ile yeni bölüm ile geleceğim .... ❤♡

Yeni başlayacak haftanın güzel geçmesi dileği ile hepiniz seviyorumm

Bir UMUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin