Εμείς: έχουμε πολύ ελεύθερο χρόνο και χαζές ιδέες.
Μόλλυ: Φίλη μας από τους ζωντανούς που αράζει χρόνια στην Κόλαση
Παράδεισος
Άγιος Πέτρος: φτιάχνει και λέει το καλύτερο τσάι.
Χρήστος: Κάνει παρέα με τον Λούσι, πίνει τσάι με τον Πέτρο, παίζει τάβλι με τον Δία, κάνει μήνυση σε καταστήματα όπου ονομάζουν τα αρώματα "Sin", "She devil" , "hell" και δεν συμπαθεί τον Άσμο.
Κόλαση
Μπίλζιμπομπ: ένας από τους τρις πρίγκιπες του πρώτου βασιλείου, ζηλεύει μέχρι και τον εαυτό του και δεν μιλάει σχεδόν ποτέ. Τον φωνάζουν Μπιλζ.
Λεβιάθαν: ο δεύτερος πρίγκιπας του πρώτου βασιλείου, ορισμός του "τα νεύρα μου τα χάπια μου και ένα ταξί να φύγω" συνέχεια μαλώνει με τον Άγιο Πέτρο και αν σου μιλήσει είναι για να σε βρίσει. Τον φωνάζουν Λέβι.
Μπέλφεγκορ: ο τρίτος πρίγκιπας του πρώτου βασιλείου, χόμπι του να μετράει λεφτά και να συλλέγει ακριβά αντικείμενα, μονίμως τρώει. Τον φωνάζουν Γκορ.
Άμπαντον: πρίγκιπας του δεύτερου βασιλείου, συνήθως τον βλέπεις να κάθεται και να κοιτάει το υπερπέραν και μουγκρίζει επειδή βαριέται να μιλήσει. Τον φωνάζουν Άμπα.
Μαμμόν: πρίγκιπας της δεύτερης κολάσεως, συχνάζει στα καζίνο του Άδη κλέβοντας με διάφορους τρόπους λεφτά και ψυχές από τους άτυχους τζογαδόρους.
Λουσιφερ: πρίγκιπας του τρίτου βασιλείου, έχει εμμονή με τον εαυτό του και είναι μπεστι (φακ μπαντις) με τον Άσμο. Τον φωνάζουν Λούσι
Ασμοντιους: πρίγκιπας του τρίτου βασιλείου, είναι ο ορισμός "τι να κάνω ρε Μαράκι που σε θέλω; Για να σε ρίξω αντιγραφω τον μετζελο", φλερτάρει μέχρι και τα πόμολα, μπεστι του Λούσι. Τον φωνάζουν Άσμο.
Σατάνας: κατοικεί στο τρίτο βασίλειο, είναι ο Αντίχριστος και μας το θυμίζει με κάθε ευκαιρία, παιδί του Λούσι πως και γιατί δεν ξέρω και δεν με νοιάζει κι όλας, δεν αντέχει το δέρμα εκτός και αν το προκαλεί ο ίδιος, σπάει τα νεύρα του Πέτρου για πλάκα.
Ελληνική Μυθολογία
Δίας: όπου και να πας θα τον δεις (ίσως όχι ως Δία), παίζει τάβλι με τον Χριστό και γκολφ με τον Βούδα.
Άδης: έχει συλλογή από αλκοολούχα (δωράκι του Διονύσου), είναι πάντα σπίτι του και συνήθως με κάποιον φιλόσοφο ή σπάει τα νεύρα κάποιου ηλίθιου.
Περσεφόνη: ανά 10 λεπτά αλλάζει δουλειά, έχει έναν μικρό κήπο με μαύρα τριαντάφυλλα.
Δήμητρα: κλασική πεθερά
Ερμής: Συνεργάτης του Χάρου, πέρασε ιμο φάση κάποιο στιγμή στην ιστορία (δεν μιλάμε για αυτό)
Χάρος: ο πιο ακριβός βαρκάρης, πίσω από πολλές μπισνες.
Άλλοι Χαρακτήρες
Φρέντυ Μερκούρη
Κερτ Κομπέιν
Βούδας
Κάλι
Άσπεν: ο δεύτερος βαρκάρης (κολλητός μας)
Άγιος Φανούριος: κολλητός του Πέτρου
Και άλλοι που βαριέμαι να ονομάσω.
YOU ARE READING
Όταν μου είπαν Αϊ στο Διάολο
HumorΛίγο χάος σε Κόλαση, Παράδεισο και άλλα μέρη. Επίσης τι σκατά 1,80 τα διόδια για τον άλλο κόσμο; Αυτή η ιστορία είναι μια περίεργη και (για εμάς τουλάχιστον) αστεία ιδέα που είχα με την @kxmcsps.