Μάντεψε ποιος γύρισε.
Σωστοςςςς!
Εμείς. Όχι, δεν ψοφησαμε.
Ήρθαμε όμως με ζεματιστό στοριταημ, από πάνω.
Βαζε λιβάνι και άκου.Πήγαμε όλο το gang, ο Χολμς , η Μόλλυ, η οδηγαρα ο Άσπεν , ο Λούσι , ο Σατάνας και ο Ασμο.
Πρώτα από όλα, παρακαλείται ο τζιζας να μας προειδοποιεί για τον δρόμο. Κωλοσσούρτη τις πήραμε (μας πήραν) οι στροφές και το μυαλό όλων έχει γίνει κοκτέιλ. Την ήπιαμε τη bloody Mary.
Εκτός από τον Άσπεν όπου έγινε σκόνη. Κοκκαλόσκονη. Μακάρι να μην είναι ο Μέρλιν Μάνσον κοντά ,γιατί ο Άσπεν θα καπνιστεί βαριά.Τέλος πάντων...άκου. Πριν μας κατεβάσεις τα λιβάνια, ξερεις πόσο δεν μας αρέσουν οι πάνω. Ανεβήκαμε, επειδή
1. Ο Γαβριήλ έδωσε στον Άσπεν δρομολόγιο
(Ναι , οκ ίσως ήταν συνταγή για brownies)
2. Μας φωναξαν. Its was like the moment when your parents call you from across the house. Μόνο δύο πράγματα καταλάβαμε από την πρόσκληση (αμάν ρε Πέτρο. Ούτε η Μαϊμού ο Αμπα δεν κάνει τέτοια γράμματα. 3 έτη φωτός μου πήρε να βγάλω το όνομα μου.)
Φτάσαμε στο συμπέρασμα ότι,
Αφού ήταν σαν να σε φωνάζουν οι γονείς σου ,
Ή θέλουν βοήθεια με κάτι
Ή μια μπύρα.Τελείωσε ο Ζορμπάς που κωλοπεράσαμε για δρόμο, και βγήκαμε σε ένα μέρος γεμάτο βράχια.
Επάνω στα βράχια, είχε μια καλύβα.
Και ισχυρίζομαι ότι ήταν ολόιδια με τη παράγκα του Καραγκιόζη. Απόκοσμη, με άσπρο background , άθλια μουσική και τυπαδες να γελάνε.Βγήκε ένας καλόγερος απέξω. Το καρτελάκι έλεγε "Εφραίμ".
Πω καλά κατάλαβες...
"Ωχ! Καλώς τα τα παιδιά! Να φέρω λουκούμι;"
"Όχι, θα το βγάλουμε όπως είναι." Πετάχτηκε ο Λουσι.
Οι πολλές στροφές του έκαναν καρούμπαλα στα νεύρα."Καλά...από πού είστε ;"
"Κόλαση."
"Ε;; Ααα τη κόλαση! Ναι..έχετε πολλές στροφές εκεί"
Έχουμε πολλές στροφές και παίρνουν ανάποδες.
"Ναι ναι."
"Εξομολογειστε;"
"ΠΩΣ ΤΟ ΠΕΣ?"
...Ο Άσμο δεν καταλαβαίνει τις μεγάλες λέξεις όταν ζαλίζεται.
"Εξομολογείστε καλέ;"
"Γείστε ,εξό, μολογό, παμε να φύγουμε από δω."
"Σιγά ρε παιδιά , μια κουβέντα είπα. Σας πληγωσα; Η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει"
Τα κόκαλα του Άσπεν ετριξαν και σηκώθηκε όλο το μέτωπο σε σχήμα side eye. "Πολύ κινκι..." Ψιθύρισε
"...μωρό μου μιλάς με δύο άθεους, έναν θεό και έναν θεό θεό "
Ο Λούσι δεν συμπαθεί τον κύριο.
Ούτε και εγώ.
"Δεν υπάρχει πράγμα σαν τον αθεϊσμό και τόσους θεούς. Ένας είναι ο Θεός και οι άθεοι δεν βγάζουν νόημα. Ο κόσμος έχει μόνο χριστιανούς και κανένας δεν μπορεί να αρνηθεί την σχέση του με τον Θεό "
ESTÁS LEYENDO
Όταν μου είπαν Αϊ στο Διάολο
HumorΛίγο χάος σε Κόλαση, Παράδεισο και άλλα μέρη. Επίσης τι σκατά 1,80 τα διόδια για τον άλλο κόσμο; Αυτή η ιστορία είναι μια περίεργη και (για εμάς τουλάχιστον) αστεία ιδέα που είχα με την @kxmcsps.