Βασίλειο 2 (σνομπαρια)

15 4 0
                                    

Αφού κουτσά-στραβά φύγαμε από το πρώτο βασίλειο, πήραμε τον δρόμο για το δεύτερο. Φτάσαμε στο λιμάνι. Ο Άσπεν είπε,
"Οι άρχοντες εδώ είναι λίγο σνομπ. Ότι σας λένε, πείτε ναι. Θα σας βγάλουν την κολασμένη αλλιώς."
Δίκαιο αρκετά..
Τον χαιρετησαμε και έφυγε να πάρει καβατζα μονστερ, γιατί λέει "unleash the beast" παρά "The unleashed beast".
Έχει ρίζες ποιητικές.
Κατεβήκαμε. Τι φασαρία ήταν αυτή ;
Δεν μας πήρε πολλη ώρα να αναγνωρίσουμε έναν ηχο σαν λυσσασμένο τσιουάουα.
Το σαγόνι μου και της μολλυς είχαν χτυπήσει εκείνο το υποβρύχιο με τους εκατομμυριούχους.
ΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΕΚΑΝΕ ΣΑΝ ΛΥΣΣΑΣΜΈΝΟ ΖΩΟ;
Ή πόσο μάλλον
ΓΙΑΤΙ ΉΤΑΝ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΆ;
Ή ακόμα χειρότερα..
ΣΑΟΥΛ, ΣΑΟΥΛ, ΓΙΑΤΊ ΜΕ ΚΑΤΑΔΙΩΚΕΙΣ;
πήγαμε να δούμε από πού ακουγόταν αυτό.
Γιατί λογικά,η κυρά Περσεφόνη δεν κάνει για μπόγιας.
Ο ήχος ακουγόταν προς τα δεξιά. Κατευθυνθηκαμε εκεί σαν κυνηγημένοι. Ένα μπου να μας έκανε κάποιος όσο κάναμε ησυχία, θα μας είχε φύγει 3 και 33. 
Τελικα, ήταν ένας τυπάς. Θυμωμένος φαινόταν. Ή τουλάχιστον φταίει που είχε ντυθεί κοράκι.
Η Μόλλυ είπε
"Αυτός είναι ο Αμπα.. τον είχα ξεχάσει"
"…Τι κοιτάει;"
"...νομίζω περιμένει την κατσικουλα να κάνει κάποιο τρικ. Την κοιτάει πολλή ώρα"
"Ναι...θα κάνει χορογραφία τις κινήσεις του Μάικλ Τζάκσον στο βίντεο κλιπ του "Billie Jean" και θα έχει ντυθεί μπανάνα."
Θα μπορούσε. Θα μπορούσε.
Πήγαμε να του μιλήσουμε. Κάτι θα τον δαιμονιζε για να κοιτούσε το κενό.
"Γεια σου, Αμπα. Τι συνέβη;"
"………"
"Θα μας μιλήσεις;"
"Ναι… Θα σας πω. Έγινε μια βλακεία.."
Ωχ όχι.
"ο βλάκας ο Πέτρος έριξε κάτω το βάζο με τις ψυχές που είχαμε κερδίσει στο καζίνο, επίτηδες. Είπε πως "η ψυχή του ανθρώπου είναι άβυσσος". Έπρεπε να ποντάρουμε την ριμαδοψυχη μας για να τα κερδίσουμε αυτά μη τον ρίξω εγώ ,μετά το ποτάμι , στην άβυσσο."

Ώστε να γιατί είδαμε τον Πέτρο να κολυμπάει στο πρώτο βασίλειο. (Λογικά τον έπνιξε ο Αμπα, πήγε να ζητήσει βοήθεια από το πρώτο βασίλειο και τον ξανά έριξε ο Λεβί μέσα. Σατανικό!)
"υπάρχει κάποιος τρόπος να βοηθήσουμε;'
"Πηγαίνετε στο Καζίνο. Θα βρείτε στον λογαριασμό μου όλες τις ψυχές, με όνομα. Σημειώστε τα. Ύστερα θα αφήσουμε τον Μαμμον να κάνει την δουλειά. "

Κοίτα, τουλάχιστον μας μίλησε.
Είχαμε άλλη επιλογή;
Φύγαμε για το καζίνο. Ποιος θα το πίστευε πως το καζίνο σε μέγεθος ήταν μεγαλύτερο από το παλάτι! Εκει μέσα βάζαμε όλους τους πρώην της Taylor Swift!!!
Εκεί μέσα και αν γινόταν κόλαση.
Μιλαμε για δαίμονες εις το πατερων. Και να φεύγουν οι ψυχές αβερτα.
Ένας θα ήταν ο Μαμμον. Ήταν εκείνος ο τυπάς με το μαλλί Σάκης Ρουβάς και κυριλέ αουτφιτ. Soultaking!!
Το όνομα του τριγύριζε το καζίνο, σαν φάντασμα σε στοιχειωμένη έπαυλη στο δάσος.
Για να βρούμε τα ονόματα, θα έπρεπε να τα βρούμε σε έναν κατάλογο με ονόματα.
Ήταν κολλημένα σε έναν τοίχο. Όλα. Από όσους χρωστούν περισσότερο, μέχρι τους καταδικασμένους.
Δεν ήταν δύσκολο, επειδή όλα ήταν συγκεντρωμένα σε ρεκόρ. Οι τύποι είχαν το μεγαλύτερο ρεκόρ.
Όποιος τους χρωστούσε πολλά, έπρεπε να δώσει χρήματα αξίας 8 σπίτια ,19 βίλλες, 7 χωράφια και νομίζω 2 αθώες ανθρώπινες ψυχές.
Ούτε o Elon Musk.
Τα συνδέσαμε. Βρήκαμε απευθείας τον Μαμμον. Το σχέδιο είχε ως εξής:
Θα ζητούσαμε από την μάγισσα του κάτου κόσμου, Ezra, να ξανά βάλει όλες τις ψυχές πίσω στο βάζο.
Για να την βρούμε, έπρεπε απλά να ανάψουμε ένα αρωματικό κερί , με άρωμα μανόλια. Το απεχθάνεται. Θα εμφανιζόταν κυριολεκτικά μονάχα για να το σβήσει. Ταράζει την αύρα της.
Έτσι και έγινε λοιπόν. Ο Μαμμον την είχε ξανά καλέσει, οπότε δεν ήταν τόσο δύσκολο.

Δεν πέρασαν 3 δευτερόλεπτα, εμφανίστηκε.
Έσβησε το κερί κι άρχισε να μας μιλάει.
"Μαμμον..πάλι εσύ..ΑΑΑ βλέπω έχεις παρέα!! Πωπω, καιρό είχα να δω κάποιον καινούριο εδώ εκτός από εσάς τις σκατοφατσες. ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΎΡΙΕΣ;"
"Άσε τις κύριες ήσυχες μωρη τρελάιδω. Ο Πετρουλάκης μας έσπασε το βάζο με τις ψυχές. Σε θέλουμε να τις ξανά επαναφέρεις."
"Ω καλά καλά .. θέλω αντάλλαγμα όμως. Θέλω να πεις στον σκαθαροζουμη τον αδερφό σου, πως αν μου ξανα αναστατώσει την κατσίκα, θα κάνω το αίμα του κρασί."
"Θα του το πω. Κάνε ότι είναι να κάνεις τώρα, γιατί δεν θέλω επαφή με τις ζωντανές "
ΜΠΑΡΔΟΝ;
Άσε ρεεεε
Που θα μας πεις και ζωντανές, κερατωμένε τσοπανοξεφτύλα
Καλα, με αυτά κι με αυτά, μας τις έδωσε όλες πίσω.
Η μάγισσα πήγε από εκεί που ήρθε (Γύρισε στο spawnpoint )
Και δεν πέρασε πολλή ώρα, μας είπε
"Φύγετε τώρα από το βασίλειο. Δεν μπορώ να σκάσω με δύο ζωντανούς μπροστά στο βασίλειο."

Ναι, θα σε πάρουν με τις ντομάτες και θα σε κάνουν σούπα.
"Καλά, θα φύγουμε. Ένα ευχα-"
Έφυγε.
Τι κρύος.
Πήγαμε κατευθείαν στον Άσπεν να μας γυρίσει,δεν έχουν πλάκα οι ψωνάρες.
Θα τα πούμε στο τρίτο βασίλειο.
Ω θα παιχτεί χάος.
Τα λέμε στην κόλαση!

Όταν μου είπαν Αϊ στο Διάολο Donde viven las historias. Descúbrelo ahora