Mamaaaaaaa
- we all go to hell!!
- Your fav , Molly c: 💞💞💞💞
(Σε αγαπώ ρε Χολμς :( 💞)
{\__/}
( • _ •)
/ >🍰 Τhis makes pain go
awayThis message was sent through HELLgram
"Τι στο διάολο σας συνέβη;;;" ρώτησε ο Άσπεν
Τι του απαντάς τώρα εσύ του βαρκάρη. Όχι πες μου! Τι του λες; Με την ψωναρα τον Μαμμον.
"Εεε;!;!;! Μία βόλτα από το καζίνο πήγαμε" απάντησε η Μόλλυ.
"Άη στο διάολο!"
"Και λίγες λες Άσπεν μου! Και λίγα λες."
" Να σου πω κορίτσι" λέει ο Άσπεν
Me? Io? Ich?
"Ναι εσύ καλέ καινούρια! Othsicial έχεις;"
Τι ειν' τούτο;
"The other side's social, HELLgram Cerber, Scullbook κλπ. Έχεις;"
Όχι
"Να φτιάξεις"
Και πως φτιάχνω ακριβώς;;;
"Πωωωωωωωω α καλά πες του Λούσι να σου φτιάξει"
Ο-κεΐ.
"Ναι ο λουσι είναι και hell-nician και φτιάχνει ωραιότατους λογαριασμούς , σε HELLgram,skullbook,ceber
...και Asmofans.
Αλλά δεν φτιάχνει ποτέ τα μπαταλιακά τα A/C. Σε καζάνι μας βάζει κάθε φορά
Αλλά η παρέα του είναι cool. Οπότε κάνει την αντίθεση"
Να 'ναι καλά η Μόλλυ που εξηγεί, γιατί με βλέπω σαν τον καράφλα να κάνω ύπτιο προς τα πάνω.
Με τα πολλά και με τα λίγα φτάσαμε στο τρία.
Τρίτη και φαρμακερή; Όχι Τρίτη και καλύτερα.
" Τα τρία μου και δρόμο" ακούμε κάποιον να φωνάζει και λίγες στιγμές αργότερα ο καραφλας έκανε κατάδυση, με τριπλή κολοτούμπα και πιρουέτα άξια χρυσού μεταλλίου, στο ποτάμι από την κορυφή της σκάλας.
"Τι σου έκανε πάλι ο Πέτρος ρε Λούσι;" ρώτησε η Μόλλυ.
Πέτρος; Ο Άγιος Πέτρος;; Αυτός ο Πέτρος;;;
"Ναι αυτός ο Πέτρος" απάντησε ο Λούσι που φορούσε ένα θεσπέσιο κόκκινο Victorian Goth outfit με κεντημένο γιλέκο, κοντό παντελόνι μέχρι τα γόνατα, διχτυωτό καλσόν και βελούδινα 1800s παπούτσια.
"Έρχεται εδώ και μου λέει Μην ξανάρθεις πάνω τρομάζει τους αγγέλους. Ακούτε τι που είπε ο καραφλας;;"
"Καλά εσύ τι πας να κάνεις πάνω;;;"
"Λέω τα νέα μου με τον JC.(Jesus Christ).Κάναμε παρέα και πριν την βουτιά;"
Βουτιά;
"Δεν μιλάμε για αυτό" μου είπε η Μόλλυ.
Ω!
Οι χατζηφραγκέτα είχαν πει κάτι για "νυχτερινό μπανάκι". Αλλά ο Πετράκος το κόντευε για τον βυθό του μπικίνι.
Δεν τον βοήθησε κανένας. Δεν απορώ κι όλας. Ο τυπάς φώναζε πως "Ο Ιησούς λέει πως η αμαρτία πληρώνεται ακριβά!"Τζιζους ρε τζίζους!!!
Μας προχώρησε μέσα. Το μέρος ήταν μεγαλύτερο από τον μονόλογο του Πέτρου!! Κι λογικά είχε περισσότερη αξία από τα εξοχικά του Elon Musk...Όλα ήταν ήσυχα στην αρχή. 2 φρουρούς στην είσοδο που είχανε ριχτεί με τα μούτρα στα χελ. Όμως με το που άνοιξε η τρύπα του όζοντος που έχει για πόρτα το παλάτι,
Ακουγόταν λες και γινόταν κάποιο Rave party εκεί μέσα. Για το όνομα του Βισνού! Them demon have THE MOVES.
Όποιος είχε έρθει να μας επισκεφθεί στην γη δεν χόρευε. Εκεί που όλοι νόμιζαν πως η μόνη ασχολία των δαιμόνων είναι το κυνηγητό (κι ίσως κρυφτό) , τελικά είναι κι ο χορός. Το καλύτερο κομμάτι είναι ότι ΟΛΟΙ ήταν ασυγχρονιστοι.
Υπήρχε πληθυσμός όπου χόρεψε κανονικά, όπως σε ένα κλαμπ. Αλλά..
Κάποιοι χόρευαν μακαρένα, άλλοι tango, άλλοι κάνανε headbanging, άλλοι το είχαν βρει με jumpstyle , άλλοι-αλλοι με salsa και άλλοι tarantella.
Όλα αυτά, ενώ το τραγούδι που έπαιζε ήταν των AC/DC.
Σωστά το μάντεψες.
HELL AIN'T A BAD PLACE TO BE!
"Ναι είμαστε... καλοί στο χώρο γενικά" σχολιάζει ο Λούσι φωνάζοντας μπας και ακουστεί πάνω από την μουσική που έσπαγε κρύσταλλο για πλάκα. "πάμε να βρούμε τον Άσμο; Λογικά κάπου εδώ τριγύρω θα είναι."
"ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!" φώναξε η Μόλλυ αλλά μάλλον για να ακουστεί.Σύραμε τα κουφάρια μας μέχρι το μπαρ Κυρίως για να πάρουμε κοκτέιλ μπας και σταματήσουμε να καιγόμαστε από την ζέστη, γιατί το A/C παραμενε νεκρό και μετά θανάτων εκεί κάτω.
"Λούσι μωρό μου, γιατί άργησες τόσο;" είπε ένας καλό γραμμωμένο fem-boy με ροζ crop-top διχτυωτό ολόσωμο καλσόν και κόκκινο shorts τόσο κοντό που η γιαγιά μου θα έλεγε ότι μάλλον είναι ζώνη και όχι shorts.
"Ήρθε ο Πέτρος να μου σπάσει τα ...νεύρα" απαντάει ο Λούσι με ύπουλο smirk.
Αν αυτοί οι 2 τύποι δεν τα έχουν, I swear to god.
Αλλά ποιος ήταν αυτός;
Πάνω στην ώρα, Η Μόλλυ.
"Ο μιστερ είναι ο Ασμοδεος/Asmodeus
,Ασμο, για εμάς. Είναι φίλος. Είναι πασίγνωστος ως το πιο μεγάλο fboy around here. Αν δεν τον δεις να μαλλιοτραβιεται σε καβγά, θα μαλλιοτραβιεται..αχεμ. ναι "
Ώστε να γιατί το ονλυφανς της κόλασης λέγεται ασμοφανς...
Τώρα βγάζει νόημα.
"Ο κύριος μπορεί να φλερτάρει τον οποιοδήποτε για να πάρει αυτό που θέλει. Τις προάλλες, πήγε στον περιπτερά για να πάρει 5 τσιγάρα χύμα για το φουγάρο τον λουσι, αλλά αντί για 1€ τα πήρε δωρεάν. Έκανε τα μαγικά του και τώρα έχει δωρεάν τσιγάρα ΠΑΚΈΤΑ για τον επόμενο μήνα."
Και τι κάνει; μασάζ.Ναι θα το κρατήσουμε εκεί, καλά είναι.
Φαίνονται πολύ καλοί φίλοι όμως
Ο Λούσι απολαμβάνει την παρέα του.Θα καθόμασταν κι άλλο στο πάρτυ. Αλλά ο Λουσι μας έβαλε για ύπνο. Βγάλαμε μια σελφι για το hellgram (Καλοί διαολοι και εμείς)και φύγαμε. Ούτως ή άλλως, ο Ασμο είχε πιει τον κωλο του κι έπρεπε να γυρίσουμε.
Είπε πως αύριο έχει εκπληξουλα για εμάς(Αν θα έχει και για εμάς τσιγάρα, ψήθηκα.)
DU LIEST GERADE
Όταν μου είπαν Αϊ στο Διάολο
HumorΛίγο χάος σε Κόλαση, Παράδεισο και άλλα μέρη. Επίσης τι σκατά 1,80 τα διόδια για τον άλλο κόσμο; Αυτή η ιστορία είναι μια περίεργη και (για εμάς τουλάχιστον) αστεία ιδέα που είχα με την @kxmcsps.