Taehyung ve Jimin olan biteni Yoongi'ye anlatmıştı, Yoongi aslında Jungkook'un arkadaşıydı ve kendileri böyle tanışmışlardı ama bu bir sorun değildi. Yoongi hiç ayrım yapmadan herkesle takılırdı, Jimin ve Tae ile tanıştıktan sonra onlarla çok takılmıştı ve böylece yakınlaşmışlardı.
Her zaman onlar için abi olmak için çabalamıştı, dertlerini paylaşmaları hoşuna gidiyordu Yoongi'nin ve onlara yardım etmeyi de seviyordu ayrıca biliyordu ki bir şey olursa onlar da Yoongi'ye hiç düşünmeden koşar, yardım ederdi.
"Biliyorsunuz bir süreliğine şehir dışındaydım ve daha dün geldim henüz ne Jin'i, ne Jungkook'u ne de Hoseok'u gördüm. Onlar beni aradığında veya ben onları aradığımda böyle şeyleri hiç konuşmamıştık. Gerçi Jungkook ile sadece bir kere konuştum ama yine de bana hiç seninle ilgili bir şey dememişti. Okula geleceğini bile çok sonradan öğrendiğimden sana haber vermedim."
Jimin anlayışla karşılıyordu hyungu zaten haber verse de bir şey değişmeyecekti.
"Anlıyorum hyung biz sadece bana davranışlarını anlamaya çalışıyoruz." dedi minik.
"Evet biraz anlaşılması zor açıkçası ben bile anlayamadım, bir insan sevdiğini kıskanır anlık bir şey olduğunu düşünmüyorum ama rahatsız oluyorsan bunu dile getirmeyi unutma."
Yoongi telefonuyla uğraşırken onlarla konuşmaya devam ediyordu, Jungkook'un konusu öyle böyle kapandığında Jimin ve Tae'ye aynı anda gelen bildirim onları şaşırtmıştı. Jimin telefonu eline aldı ve bildirime baktı, Yoongi onları bir gönderiye etiketlemişti.
yoongimin bu çocuklarla başım dertte.
yoongimin bu da ben
"Ya hyung inanamıyorum o kadar iyi fotoğrafımız var bunları mı paylaştın?" Taehyung karşı çıkarken Yoongi gülüyordu. "Taehyung gayet yakışıklı çıkmışsın görmüyor musun? Ayrıca senin kötü çıktığın bir fotoğraf bile görmedim şu ana kadar. Yetinmeyi bilmelisin."
Jimin ikisine bakıp gülümsüyordu, o sırada masanın köşesine kadar gelen kişileri görmemişti bile.
"Selam Yoongi." Yoongi ismini duyunca başını çevirdi ve karşısında duran arkadaşına baktı.
"Aa, selam Chan." Ayağa kalktı ve arkadaşına kısaca sarıldı, onlar kendi aralarında konuşurken Tae, Jimin'e dönmüştü. "Bu Kai'nin arkadaşı değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily | Kookmin
FanfictionEskiden sevgili olan Jimin ve Jungkook bilmeden aynı ortama düşerler. Bundan her ne kadar ikisi rahatsız olsa da istemsizce birbirlerine alışırlar.