İhanet

63 2 0
                                    

Eve geldiğimde babam uyuyordu. Annem ise eve gelmişti. Babamın telefonunu karıştırıyordu hızlıca yanağından öptükten sonra annem bir anda konuşmaya başladı.

"Elif kızım babana atılan bu mesaj ne?"

"Hangisi annem?" diyerek telefonu elinden çektim ve her şeyi gördüm. Babam annemi aldatıyordu.
Bir kız ona nude atmıştı daha doğrusu babama duşa gireceğini dile getirmişti ve babamda kızdan foto istemişti. Kızda gülerek atmıştı sonradan da hadi öptüm canım duşa giriyorum ben diyerek kapamıştı. Şimdi ise babama kadın mesaj atmıştı. Günaydın aşkım diye. Anneme ne diyeceğimi düşünüyordum. Annem çok üzülecekti.

"Anne bir kadın bu ama kim bilmiyorum"

"Hemen babanı çağır hemen! Ya da dur kadına cevap ver iyiyim falan de"

"Anne dur hele bir cevap vermeyelim"

"Hemen dedim elif!" hızlıca kadına yazmaya başlamıştım. Babam konuştuklarının hepsini silmişti. Sadece bunlar kalmıştı. Yazıklar olsun baba sana diye içimden geçirdim.

Benim iyiyim canım sen demem ile kadından hemen mesaj gelmişti. Hiç bir zaman ağlamayan annem ilk defa ağlıyordu.

Annem hemen yanımdan uzaklaştı ve yatak odasına doğru gitti.

"Can kalk hemen! Bu kadın kim?" hep zorla uyanan babam hemen gözleri açmıştı ve hemencik kalkmıştı.

Zorlu Yolların Güzel SonlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin