Zora Ki Evlilik

70 2 6
                                    

2 sene sonra

Ne çabuk geçmişti günler. Emremi göremiyordum çünkü okulu bırakmıştım daha doğrusu zorla bırakmıştım.

Her zaman ki gibi gene kavga vardı hızlıca kapıyı açtım ve odaya doğru yaklaştığım da bir ses işittim.

Babama aitti o ses.

"Kes sesini! Elif bugün nişanlanacak kes sesini!" bir küt diye kapanma sesi ile salona gittim

"Dayem ne oldu?"

"Ah annesinin kuzusu  kaç kendini kurtar akşama nişanın olacak yoksa kaç!"

"Ne diyorsun anne sen ne nişanı?"

"Baban bir kısmet bulmuş sana ben elimden geleni yaptım kuzum tek çarem kaldı seni kaçırmak"

"Saçmalama anne kaçamam seni böyle bırakamam!" annemin yüzü gözü hep morarmıştı. Ellerine tükürdüğümün babası annemi hep dövmüştü. Emremle evlenmek isterken başka biri ile evlenecektim. Annemi oturttum ve yüzüne pansuman yapmaya başlamıştım annem susmaksısın ağlıyordu.

"Annem benim ağlama demek ki nasibim de bu varmış. Hele kalk bakalım ne giyineyim onu de sen bi ağlama hemde. Gelinin anası hiç ağlar mı?"

"Kızım senin sevdiğin yok mu? Benim gibi görücü üsülü mü gideceksin? Hemde dul adama 1 tane kızı 1 tane oğlu var sana çok çektirir yapma kızım kaç git yalandan mutluymuş gibi yapma"

"Anne lütfen. Eğer ben gidersem sen ne olacaksın işte babamda para karşılığına vermiş beni belli. Bırak da daha çok seni dövmesin. Evlilikse razıyım anam senin için. Canım feda olsun sana. Hadi kalk da kıyafet bakalım akşama"  annem daha bir şey diyememişti hazırlamıştı ve alışveriş merkezine doğru ilerlemiştik. Kimse konuşmuyordu. Üzgündüm. Hemde çok.

Çok geçmeden alışveriş merkezine gelmiştik. Şık bir elbise bakıyordum kendime kısa ve şık annemden öğrendiğim kadar kızı 7 oğlu ise 18 yaşındaymış. Korkuyordum ama yapacak bir şey yoktu.

"Annemmm bu nasıll?"

"Annemmm bu nasıll?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Elbise bu)

"Güzel kızım" daha hiç bir şey demesini beklemeden aldım ve alışveriş merkezinden çıktım. Eve gidip ağlamak istiyordum.

Zorlu Yolların Güzel SonlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin