"Aşkım arkadaşımın konuştuğu kadın"
"Senin telefonunda ne işi var?"
"Telefonu bozulmuştu benden aradı işte" demesi ile annem telefonu almıştı. Kanıt olması için çekiyordu. Ya her şeyi anlıyordum ama muzaffer abi diye de kaydetmezsin ya.
Hızlıca kolumdan tuttu ve beni evden çıkardı.Annem gene ayrılmayacak biliyordum.
"Anne babam geliyor" dememi bile umursamamıştı. Şuan sadece yolun ortasında kavga oluyordu.
Zaten her zaman olduğu şey kavga!
Hızlıca onları tek bıraktım ve koşarak parka doğru gitmeye başladım. Arkamdan ne kadar bağırsalarda umursamadım.Ben bu hayatta hep tekim. Şuan ki gibi tektim!!!
Park bom boştu. Arkamdan kimse gelmemişti. Neden gelsinler ki beni sevmiyorlardı!
"Aptalsın eliff!!! Aptalsın gerizekalı! Hep herkesin arkasını topladın peki kim senin arkanı topladı? Desene aptal kim topladı?"
"Kimse mi?" arkamdan sesin gelmesi ile hızlıca arkama döndüm emre vardı. Emre hocam!
"Hocam sizin burada ne işiniz var?"
"Senin ne işin var elif?"
"İşim yok ki sadece gelmiştim. Şimdi de gideceğim zaten"
"Pekii bırakayım seni o zamann. Olur mu?"
"O-olur tabii yani şey olmaz gelemem işim var!"
"Ne işin diye sormayacağım ama gel ben bırakayım iyi değil gibisin. Hadi gel elif"
"Pekii" diyerek hızlıca yanından gittim. Ah o çimen gözlerine nasıl aşığım anlatılamaz.
Arabasını bildiğim için hızlıca açtım ve en ön koltuğa oturdum. Hata mı yaptım acaba diye düşüneceğim sıra
Arabaya emre bindi. Evet ne ara hoca demeyi bıraktım demi ama bıraktım ne gereği var kiii"Kemerini bağla bakalım"
"Tamamm" bağlayamıyordum. Siktiğimin kemerini bulamıyordum. Emreye masumca bakınca anladı ve
Benim yanıma daha çok yaklaştı o yaklaştıkça kalbim çıktı daha çok yaklaştı kalbim daha çok çıktı ve bir telefon sesi ile uzaklaştı."Efendim canım?" ne sevgilisi mi vardı?????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Yolların Güzel Sonları
ChickLitHayat her zaman mükemmel mi? Elif buna hiç düşünmeden hayır derdi. Çünkü neden mi? Sevgisiz büyüyen bir kız. Çocukluğu çalınan bir kız. Hayatı kararmış olan bir kız. Nasıl evet demeliydi ki?