3.Bölüm(Düzenlendi)

961 38 18
                                    

Hepiniz hoşgeldinizzz🥰

Üsteğmen Güngör'den

Bir dakika.

NE!!!

Albay hiç birimizin konuşmasına fırsat vermeden gitti.Hepimiz birbirimize uzaylı görmüş gibi bakıyorduk.

Kendini toparlayan ilk kişi Yüzbaşı oldu.

"Ortak alana marş marş"

Başa gelen çekilir. Napalım gidipte koskoca albaya ben kara timinde olmak istemiyorum mu diyeceğim.

Böyle şeyler hep beni bulur zaten .Acaba benim üstümde büyümü var?

Tövbe tövbe

Ayy sinirlerim bozuldu.

Deliriyorum ben galiba.

Yok yok galiba değil kesin deliriyorum.

Ortak alana geldiğimizde herkes oturdu en son boş koltuklardan birinede ben oturdum.

Başlasın soru yağmuru.

"Komutanım izninizle size bir soru sormak istiyorum" evet ilk sorumuz geldi hadi Bismillah.

"Elbette, sorabilirsin"

"Bu timde herkese sorulan bir soru var.Neden asker olmak istediniz?"

Dedim ben size benim üstümde büyü ya da nazar var. En kısa sürede bir kurşun döktürmem gerek .daha önce kafamın üstünden kurşun geçmişti aslında. Demekki kurşun bi poka yaramıyormuş.

"Zaten ben kendimi bildim bileli asker olmak istiyordum.Annemle babamın şehit olmasıda tamamen karar vermeme neden oldu"dedim.

Artık bu kelimeleri ezbere söylüyordum. Bir süre sonra otamatikleşmeye başlıyordu.

Herkes bir anda sessizleşti ve adını hatırladığım kadarıyla soruyu soran asker Timur.

"Yaranızı deşmek istememiştim.Özür dilerim komutanım"

Dedi.

"Sorun değil alışığım"

"Sadece kardeşiniz mi var şu an komutanım ?"

"Evet sadece insan demeye bin şahit isteyen varlık var "dedim.

Biraz daha sohbet ettikten sonra odama geçip evrak işlerimi yapmaya başladım.

Ah be anne baba neden gittiniz ki. Sizsiz olmuyor be her zaman kalbimin bir tarafı kırık kalıyor.

Biliyormusunuz sizinle gurur duyuyorum. Çünkü siz bu vatan için şehit olan insanlardansınız.

Hâla sizin olmamasına alışamadım . Çok acıtıyor . Herşeyden fazlada Eren için üzülüyorum biliyormusunuz.Ne kadar göstermesede sizsiz olmaya dayanamıyor. Ama ben onun hem annesi hemde babası olmak için çabaladım bunu için o kadar uğraştım ki.

İşe yaramadı ne yaparsam yapayım olmadı.

Gözlerim dolmaya başladığımda içeriye Yüzbaşı girdi ve hemen gözlerimi silip ayağa kalktım.

"İyimisin Üsteğmenim gözlerin kızarmış"

"İyiyim komutanım alarjik"dedim

"Peki sen nasıl diyorsan"dedi ardından ekledi.

"Operasyon var albayın odasına gel hemen"

"Emredersiniz komutanım"

Yüzbaşı çıkar çıkmaz aşağıya indim .İndiğimde herkes oradaydı .Yüzbaşının hemen karşısındaki boş yere oturdum ve albayı beklemeye başladım.

Albay gelince ayağa kalktık ve oturmamızı işaret etti.

Arkamızdaki ekrana bir adamın görüntüsü yansıtılmıştı.

Bu adam uzun zamandır aradığımız bir teröristti.

"Bu adamı yakalamak için içlerine birinin sızması gerekiyor. Sızması için Umay Üsteğmeni uygun gördük .Tehlikeli bir görev ama plan bozulmazsa halledemeyeceğimiz bir şey değil .Aynı zamanda bu görev uzun bir görev olacağı için size 1 gün izin veriyorum. Çıkabilirsiniz."

"Emredersiniz komutanım"dedik hep bir ağızdan.

Karargahtan çıkıp eve geldiğimde kapıyı tekmelemeye başladım çünkü alışveriş yapmıştım ve ellerim doluydu.

Eren.

"Geldim patlamaaa" diye bağırıp kapıyı açtı.

"Lan ben senin kapıyı açmanı 2 saat beklemek zorundamıyım,.Hayvan"

"Ayy sus başımı ağrıtıyorsun"

"Ayy sos bosomo oğrotoyorson"diye onu taklit edip odama gittim ve buz gibi bir duş aldım.

Duştan çıktıktan sonra altıma siyah bir şort ve üstümede Erenin kocaman tişörtlerinden giydim.Bu çocuğun tişörtleri niye bu kadar güzel anlamıyorum . Daha fazla boş konuşmadan saçımıda dağınık bir topuz yapıp odadan çıktım.

Mutfaktan kendime bir şeyler hazırlayıp yedim ardından birkaç paket cips ve kola alıp salona geçtim.

Açıkçası pek temiz olduğumuz söylenemezdi.salonda neredeyse adım atacak yer yoktu koltuğun üzerinde Erenin çorapları vardı.Onları yere atıp oturdum ve.

"Amazon ormanından çıkmış insanımsı varlık gel film izleyeceğiz."

"Ben istemiyomm sen izlee"

"Sen ablanı yani beni beni yalnızmı bırakıcan. Silahımı getir"

"Off tamamm"

"Heh şöyle"

Oda gelip yanıma oturdu ve başını dizime koydu.

*****

Bunun izlediğimiz kaçıncı filmdi olduğu hakkında hiç bir fikrim yoktu.

Kapı çalınca Eren gitti ve kapıyı açtı.

"ABLAĞ"

"NE VARR"

"AZ GELSENEE"

"NOLDUU"

"SORGULAMA VE GELL"

Kötü bir şey olabilirdi hemen silahımı emliyetini açıp kapıya doğru ilerledim.Kapıdakileri görünce ufak bir şok dalgası geçirdim ve sessizce.

"Noluyo lan"diye mırıldandım.

Bütün tim karşımda dizilmişti.

"Komutanım rahatsız ettik galiba"dedi Ulaş abi.

Ona nedense çok çabuk ısınmıştım.Tam bir abi gibiydi. Anladığım kadarıyla timin abisi oydu.

"Yok yok her zamanki halimiz içeriye buyrun lütfen"

Diyip kenara çekildim.

Eren hala afal afal bakıyordu.

Tim içeri geçtiğinde salonun kapısında öylece kala kaldılar.

Allah kahretsin

Arkalarından gidip

"Kardeşim sağolsun ne kadar temizlesemde dağıtıp duruyor benim odama geçelim isterseniz"dedim

Bölüm nasıldııı

Burada bitirdim çünkü gerisini yazmaya şu an üşendim ehe ehe

Okuduğunuz için çooook teşekkürler🥰

(Düzenlendi)

Kurtarılan Esir (Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin