" ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...
(ή, για τα ευθραυστα ορια μεταξυ παραμυθιου και πραγματικοτητας)
Ηταν μια φορα...μια φορα
που απο το πολυ που τη διηγηθηκαν
ακουστηκε τοσες φορες
που εγινε πραγματικοτητα."
POV MΑΡΘΑ
Απο εκεινο το συμβαν εχουν περασει 8 μηνες, με τον Δημητρη να ειναι στα πατωματα λεγοντας συνεχεια οτι αυτος φταιει που πεθανε ο αδελφο του και εγω να προσπαθω να τον συνεφέρω. Δεν κοιμοταν, δεν ετρωγε, δεν εβγαινε απο το δωματιο για μερες. Ετσι πηρα την αποφαση, να μαζεψουμε τα πραγματα μας με τα παιδια και να παμε στο νεο μας σπιτι. Εκει μπορω να πω οτι οταν ο Δημητρης ειδε τα παιδια αλλαξε. Για την ακριβεια, εβαλα τα παιδια να τον τραβανε εξω απο το δωματιο για να παιξουν και επειδη ξερω τον Δημητρη πολυ καλα, δεν μπορουσε να πει τους πει οχι. Και ετσι μερα με τη μερα γινοταν οπως πριν.
Εδω και 8 μηνες μενουμε ολοι μαζι, εδω και 8 μηνες μενουμε στο σπιτι μας.
Σε αυτα τα 5 χρονια καθε μερα φανταζομουν εμας τους 4 στο σπιτι μας, να ξυπναμε ολοι μαζι, να τρωμε στον κηπο μας και να περναμε το χρονο μαζι σαν μια οικογενεια. Και επιτελους το ονειρο εγινε πραγματικοτητα. Ειμαστε μαζι οι 4 μας.
Αρ:Μαμα ελα να παιξουμε.
Απο τις σκεψεις με βγαζει ο Αρης, ο οποιος εχει σκαρφαλωσει μαζι με την Αφροδιτη στη πλατη του Δημητρη και κανουν βουτια μεσα στη πισινα.
Δ:Ναι μαμα ελα να παιξουμε. Τι εγινε φοβασαι το νερο; Δεν σε ειχα για τοσο κοτα.
Βγαζω το φορεμα μου γελωντας μενοντας με το μαγιο και τους πλησιαιζω. Μολις σταθω μπροστα απο τον Δημητρης, αυτος με πλησιαζει και χαιδευει τα ποδια μου.
Δ:Ελα μεσα να κανεις μια βουτια, με τετοια ζεστη εξω θα λιωσεις; Δεν το νομιζω.
Βλεπω την Αφροδιτη να μας πλησιαζει και να πηδαει πανω στη πλατη του Δημητρη γελωντας και στη συνεχεια κανει το ιδιο ο Αρης.
Αφ:Ελα μπαμπα κανε μας σβουρα.
Αρ:Ναι μπαμπα, ελα.
Ο Δημητρης κι εγω παγωνουμε μολις τους ακουμε να τον αποκαλουν μπαμπα. Τον βλεπω να βουρκωνει και να κρατιεται να μην κλαψει, αλλα οσο σκληρος θελει να δειχνει δεν μπορει να μου κρυφτει. Με το χερι του σκουπιζει το δακρυ του και φερνει τα παιδια στην αγκαλια του.
YOU ARE READING
MIA CARA
Fanfiction"Ο έρωτας φαίνεται πως πάντα βρισκει την αγάπη. Ετσι και εκείνος, πάντα θα γυρνούσε σε εκείνη. Ενας έρωτας μεγάλος και θυελλώδης διαδραματιζεται μπροστά μας, ένα ταξίδι αγάπης - μισους έρχεται να μας καθηλώσει" " Ο Δημήτρης Μαρκατος ή αλλιώς Λεβ...