Част 15

237 23 2
                                    

- Лулу?

Крис го гледаше така, сякаш е видял призрак. Лухан от своя страна беше леко изненадан от това, че вижда Крис... През тази една седмица, в която се бе изолирал, той мислеше за странните си сънища.. За сънищата с Кай, който гали бузата му и го обича и за сънищата с Крис, който дава живота си за него.. Но един сън промени всичко..

*съдбоносният сън XD*

Лухан и Кай стояха на тяхното място пред малкото езерце, което бе заобиколено от вишневи дръвчета, чиито цветчета танцуваха своя нежен танц във въздуха. Дваамата влюбени лежаха гушнати на тревата и гледаха залеза. Лулу се чувстваше истински щастлив. Обожаваше да слуша как сърцето на Кай бие. Това го караше да продължава напред. Той погледна нагоре и се усмихна, а Кай се наведе към него и го целуна нежно.

- Лу?

- Да, Кай.

- Не мислиш ли, че е време да продължиш напред?

Лухан се намръщи леко и каза:

- Няма да продължа без теб, Кай.

Кай погледна Лулу и видя как една сълза се стича по бузата му. Той се наведе и бързо изтри сълзата с устните си, след което се усмихна.

- Лулу, щастлив ли си?

- Да. Винаги, когато съм до теб

- Имам предвид, дали си щастлив като цяло

- ...Не

- Крис е твоето щастие, Лулу. Той наистина те обича и би умрял за теб. Той-

- Не, Кай. Той не е нищо за мен

Кай се изправи и подкани Лулу да направи същото. Те застанаха пред езерцето, а Кай хвана ръцете на Лулу, гледаше го право в очите и каза:

- Добре, Лулу. Ето ти друг въпрос. Искаш ли аз да съм щастлив?

- Разбира се, че да.

- Е, аз съм щастлив, когато и ти си щастлив.. Приеми Крис, Лулу. Той е твоето щастие

Лухан помълча за момент и отговори

- Добре, Кай. Ще го направя за теб

- Хаха след време ще го правиш и за самия себе си

Кай погали бузата на Лухан, хвана лицето му с двете си ръце и го целуна страстно. Лулу зарови пръстите си в косата му, а Кай сега стискаше задника на еленчето с две ръце XD. След минути те се отделиха един от друг.

- Сега върви и не забравяй, че макар и да не ме виждаш, аз винаги ще бъда до теб - Кай се усмихна и посочи на Лулу накъде да тръгне. Лулу се обърна и видя Крис, който стоеше на разстояние от тях и се усмихваше. Лухан отново се обърна към Кай и го целуна нежно по устните. Той отиде до Крис, погледна го и хвана ръката му. Кай само се усмихваше щастливо, а по устните му Лулу прочете „обичам те"...

*край на съдбоносният сън XD*

- Здравей, Крис. - Лулу му се усмихна

Крис не знаеше какво да каже.. По принцип той говореше много дори един път щяха да го арестуват заради голямата му уста, но парите могат да оправят всичко. Той се съвзе и се усмихна широко.

- Е, хайде да тръгваме, че ще закъснеем за час - каза Крис

Двете момчета тръгнаха към кабинета по математика. Днес те ще карат математика заедно, защото някакви чичковци от прословут колеж щели да идват в училище. Беше доста неловко и затова Крис реши да проговори.

- Виж, Лухан, искам да се извиня за онзи ден, в който казах, че сме заедно. Не искам да те притискам и затова ще те наглеждам и пазя, докато ме приемеш.

- Всъщност, бих се радвал да съм ти гадже - каза Лухан като се обърна към Крис и му се усмихна

- Сериозно ли - Крис се обърна към Лулу въодушевено

- Ами да, защо не - каза Лулу и се усмихна

Крис хвана Лухан през кръста и го завъртя във въздуха

- Добре Ромео, сега ме пусни, защото закъсняваме за час

Крис пусна Лухан и двамата продължиха по пътя си. Крис не спираше да се усмихва, а Лулу само се смееше на детинското му поведение. Момчетата влязоха в кабинета по математика и отново приковаха всички погледи. Те просто се поклониха и се запътиха към последния чин... Часът минаваше страхотно. Двамата си говореха и се смееха... На Лухан му се доходи до тоалетната.

- Крис, отивам до тоалетната - прошепна Лулу

- Ще дойда с теб

- Не, няма нужда - каза Лулу и отиде до тоалетната

На вратата към тоалетната той се засече с раздърпана кучка, която плачеше. Лулу не ѝ обърна внимание и просто влезе в тоалетната. Той влезе в една от кабинките и започна да разкопчава дънките си, но усети как някой стиска задника му....

(Следва продължение.. )
Петнадесета част (най - после XD) Отново се извинявам за закъснението :( Е, надявам се частта да ви е харесала :)

Love is youWhere stories live. Discover now