*няколко часа по-рано*Сехун тъкмо беше оставил Лухан пред дома му. Той тръгна обратно към вкъщи и тъкмо щеше да си пусне музика, когато видя телефон на седалката до себе си. Замисли се дали да го разгледа и когато чу пискливото гласче в главата си, той го направи. Взе видимо луксозния телефон в ръката си и плъзна пръст по екрана. Първото нещо, което видя след отключването на телефона бяха Лухан, който целуваше някакво момче по бузата. Това събуди още повече любопитството на Сехун и той реши да разбере кое е това момче. Той отвори галерията и снимките в нея го шокираха леко. В нея имаше снимки на Лухан и онова момче, които се целуваха и също имаше полуголи снимки на този до Лулу. Сехун реши да провери и съобщенията му. Знаеше, че това не е правилно, но на кого му пука. Той намери безброй съобщения от сорта „Обичам те , „благодаря, че те има" и „снощи беше невероятен ;)". Сехун не можеше да повярва на очите си.. Нима чернокосата секс бомба не го искаше заради този Кай? А, не, тая няма да я бъде...
*на другия ден*
Крис си вървеше спокойно по коридора, докато не наближи класната стая и не чу крясъци.. Какво по дяволите ставаше? Той забърза крачката си и сцената, която се разиграваше пред него го ядоса ужасно много. Той видя Сехун, който държеше телефон в ръка и крещеше на Лухан... ЛУХАН!
- Сехун, моля те, върни ми телефона - умоляваше го Лухан, но без успех
- Заради него ли не ме искаш? Заради тоя урод? Хайде Лухан, мисли с главата си. Аз съм по-хубав от него. Аз ще те задоволя повече
При тези думи сякаш сърцето на Лухан се пречупи за втори път. Тези грозни думи го ядосаха и нараниха едновременно. Сълзите започнаха да се стичат, а той започна да крещи на Сехун:
-МЛЪКНИ ГЛУПАК ТАКЪВ!! ТИ ИЗОБЩО НЕ ГО ПОЗНАВАШЕ! НЕ ЗНАЕШЕ НИЩО ЗА НЕГО! КОЙ СИ ТИ, ЧЕ ДА ГОВОРИШ ТАКА.. КОЙ?..
Каза Лухан, след което избяга разплакан от стаята. Крис се опита да го спре, но не успя
- ЛУХАН! ВЪРНИ СЕ ТУК!
След като видя, че Лулу не се връща, той се ядоса незнайно много. Гневът замъгли ума му повече от обикновено. Той искаше Сехун да страда по начинът, по който Лухан страда в момента
- Ах ти копеле мръсно..
Крис забърза крачката си към Сехун и заби едно силно круше в лицето му. Той се строполи на земята, а от устната му се стичаше кръв. Крис взе телефона от ръката му и тръгна да тича след Лухан. Той чуваше хлипането и стъпките му по коридора. След известно време Крис стигна до покрива и когато отвори вратата, той имаше чувството, че умира от ужасяващата гледка пред себе си...
(Следва продължение... )
Ето я и девета част. Надявам се да ви хареса ^-^
ESTÁS LEYENDO
Love is you
FanficКатегория: BoyxBoy Жанр: Романтика, Драма Главни герои: Крис, Лухан (ЕХО) Поддържащи герои: Сехун, Чаньол, Бекхюн, Тао и др. Започната: 16.05.2015 Статус: Незавършена