Лухан замръзна на място. Беше го страх да се обърне.. Той усети нещо твърдо да се отърква в дупето му, а ръцете на човека зад него нежно опипваха цялото му тяло.
- Толкова си секси с тази руса коса.. Ммм направо ми иде да те изчукам по най - извратения начин.
- Сехун?
Лухан веднага се отдръпна от него и го погледна отвратено, а полуголото момче просто се ухили на среща му.
- Липсвах ли ти, сладък?
- Хах да, липсваше ми толкова колкото ми липсват и лайната в кенефа - Лу се изсмя съркастично право в лицето на Хуни
- Е, явно още не можеш да си държиш езика зад зъбите.
- А ти явно още си пълен нещастник.
Това преля чашата. Сехун затисна Лухан до стената и го целуна грубо. Но на Лулу също му беше дотегнало от тази руса кучка. Той ритна силно крака на Хуни и му заби едно круше право в носа.
- Никога повече не ме докосвай, копеле мръсно. - Лухан изтупа дрехите си и излезе от тоалетната.
Докато вървеше по коридора, Лу си мислеше какви ли не щуротии. Ами какво щеше да стане ако Сехун му беше направил нещо по - лошо? Как тогава щеше да погледне Крис? Как щеше да си мисли спокойно за Кай? След секунди той чу виковете на Сехун зад себе си:
- ЛУХАН, АХ ТИ, КУЧИ СИНЕ! - Сехун тичаше ядосан право към Лулу.
*при Крис*
Лухан го нямаше вече от 20 минути и това никак не се харесваше на Крис. Той реши да почака още малко и ако го няма, ще иде да го търси, но тогава чу крясъците на Сехун, който спомена името на Лухан. Всички в кабинета се ослушаха за момент и след секунда пак продължиха с урока. Крис най - спокойно започна да сваля обеците и пръстените си като също така си вдигна дънките , защото щеше да насини нахалния задник на Сехун, за дето пипа нещо негово. Той се отправи към вратата без да бъде забелязан..
*****************************************************************************************************
Лухан гледаше Сехун шокирано... Но как? Сега Сехун трябваше да е нокаутиран, а не да тича.. За съжаление, най - хубавото круше на Лухан е било напразно... fuck. Сехун безпроблемно настигна Лулу, който беше близо до стаята и го хвана за косата като грубо дръпна главата му назад.
YOU ARE READING
Love is you
FanfictionКатегория: BoyxBoy Жанр: Романтика, Драма Главни герои: Крис, Лухан (ЕХО) Поддържащи герои: Сехун, Чаньол, Бекхюн, Тао и др. Започната: 16.05.2015 Статус: Незавършена