Co přesně je projekt #PsaníProRadost / PísaniePreRadosť?
Projekt PPR vám každý měsíc nabídne novou inspiraci, výzvu ke psaní a propojí vás s komunitou pisálků na československém Wattpadu. Každý měsíc pro vás připravíme tzv. writing prompt (zadání) na různá témata - může to být obrázková, slovní nebo zvuková inspirace. Vaším úkolem potom bude napsat krátkou povídku na dané téma. Ty nejpovedenější příběhy náležitě oceníme a zařadíme na výsluní do speciálního seznamu příběhů na našem profilu.
Co můžu od projektu očekávat?
Nová témata a nápady ke psaní, výzvy, spolupráci se skvělou komunitou a její zpětnou vazbu, super ceny a snad i spoustu motivace, zábavy a radosti ze psaní a čtení stále nových příběhů!
Bude se soutěž výrazně odlišovat od původního Psaní pro radost?
Ne. Bude to stejná soutěž na kterou jste byli zvyklí před lety. Pouze v novém obalu na novém profilu.
V jakém jazyce má být příběh napsaný?
Příběhy přijímáme v českém i slovenském jazyce.
Jak můžu přihlásit svůj příběh?
Příběh se přihlašují skrz formulář nebo prostřednictvím komentářů. Bližší podrobnosti naleznete v kapitolách s jednotlivými prompty.
Můžu se do projektu přihlašovat opakovaně (každý měsíc)?
Samozřejmě! Pokud se vám bude zamlouvat nabízené téma, nebudeme vám bránit ve psaní. Naopak, budeme jedině rádi, když se z vás stane jeden ze stálých soutěžících!
Musí být příběh, který chci přihlásit, publikovaný samostatně?
Může, ale nemusí. Příběh může být publikovaný i jako součást větší sbírky.
Jak bude probíhat hodnocení?
Přihlášené příběhy budou hodnoceny týmem hodnotitelů a týmem naší komunity! Hodnotitelé příběhy bodově ohodnotí na základě gramatického a kreativního zpracování. Naše komunita zase příběhy ohodnotí podle svého vlastního a nejlepšího uvážení; prostřednictvím komentářů podávají spisovatelům zpětnou vazbu, konstruktivní kritiku, mohou nabídnout také tip, jak příběh vylepšit apod. Veškerá jejich kritika je konstruktivní a jejich komentáře jsou v souladu s kodexem chování.
Konečné vyhodnocení je založeno na hodnocení obou těchto týmů; bodové ohodnocení hodnotitelů se spojí se zpětnou vazbou a daty, která obdržíme od naší komunity.
Můžu se také podílet na hodnocení?
Ano! Na hodnocení příběhů se může podílet kdokoliv! Ať už jste pisatelé, čtenáři nebo rovnou obojí. Jedinou věcí, kterou po vás budeme pro plnění této role požadovat, je dodržování slušného chování, pravidel Wattpadu a zachování objektivity.
Více o hodnocení příběhů se dozvíte v jednotlivých kapitolách.
Kolik bude vítězů & jaké ceny obdrží?
Počet vítězů bude záviset na počtu přihlášených příběhů, na jejich bodovém ohodnocení a na zpětné vazbě naší komunity - počet vítězů se může tedy každý měsíc měnit. Mezi ceny patří samolepka na obálku příběhu, zařazení příběhu do seznamu na profilu , který je speciálně vytvořený pro tento projekt. Vítězové spolu s finalisty budou také vyhlášeni prostřednictvím naší nástěnky, takže se dostanou do povědomí všech našich sledujících.
Jaká základní kritéria musí příběh splnit, aby byl hodnocen?
» Příběhy musí být v souladu s pravidly Wattpadu.
» Prosíme, abyste nepřihlašovali žádné příběhy s obsahem pro dospělé.
» Zúčastnit se mohou pouze uživatelé, kterým je 13 let a více.
» Jestliže v kapitolách nebude výslovně zadaný žánr, může být váš příběh napsaný v libovolném žánru.
» Termíny přihlášek a hodnocení budou specifikovány v každé z kapitol.
» Příběh označte tagem #PsaníProRadost (pro česky psané příběhy) nebo #PísaniePreRadosť (pro příběhy psané slovensky).
Zajímavá vás ještě něco? Na vaše další otázky vám moc rádi odpovíme v komentářích.
Pozn.: Tato soutěž (a její pravidla) jsou výtvorem týmu tohoto profilu a není organizovaná Wattpadem ani jeho zaměstnanci. Hodnocení této soutěže je řízeno jejími tvůrci a tudíž není odpovědností Wattpadu ani jeho zaměstnanců. Tvůrci soutěže si zároveň vyhrazují právo na odmítnutí jakéhokoliv příběhu, který nesplňuje požadovaná kritéria, je nevhodný nebo může být pro naši komunitu potenciálně škodlivý. Tvůrci soutěže nejsou povinni poskytovat žádnou zpětnou vazbu, týkající se přijatých záznamů/příběhů. Zároveň prosím vezměte na vědomí, že rozhodnutí hodnotících je konečné a jakákoliv hrubost mířená na hodnotící nebude tolerována.
ČTEŠ
Psaní pro radost [soutěže]
SonstigesProjekt Psaní pro radost vám pravidelně nabídne novou inspiraci, výzvu ke psaní a propojí vás s komunitou pisálků na československém Wattpadu. Jdete do toho s námi? Každý měsíc pro vás připravíme writing prompt (výzvu), jejíž zadání se mohou měnit...