PROMPT #1 - říjen 2023

434 26 28
                                    

Vítáme vás u prvního zadání projektu #PsaníProRadost na našem profilu. Jste připraveni?

V říjnu nám začíná ten pravý sychravý podzim. Počasí se ochlazuje, déšť buší na okna a ve vzduchu je cítit všudypřítomná vlhkost. Brzy se stmívá a s temnotou pracuje také naše fantazie.  Pojďte si s námi užít tu pravou strašidelnou atmosféru!

Zadání pro tento měsíc zní:

 —🌟 —

PROMPT #1
O půlnoci navštívíš opuštěný dům u lesa. Dřív v něm bydlela bohatá rodina, která však před mnoha lety beze stopy zmizela a dům od té doby zeje prázdnotou.
Nebo snad ne?

— 🌟 —


Pravidla pro přihlašování příběhů:

» Na dané téma napište 500 - 5 000 slov.

» Příběh označte tagem #PsaníProRadost (pro česky psané příběhy) nebo #PísaniePreRadosť (pro příběhy psané slovensky).

» Dávejte si prosím pozor na pravopis a počet slov.

» Příběhy můžete přihlašovat až do půlnoci 31.10.2023

» Vyhlášení vítězů proběhne nejpozději do poloviny listopadu.

» Příběhy přihlašujte pomocí TOHOTO FORMULÁŘEPříběhy, které nebudou přihlášeny skrze formulář nemohou být hodnoceny hodnotiteli soutěže. 

» Pokud chcete, aby váš příběh byl hodnocený i dalšími uživateli, tak ho přihlašte prostřednictvím komentářů ve tvaru:

Název příběhu/kapitoly:

Odkaz k příběhu/kapitole:

— 🌟 —

Pravidla k hodnocení:

» Vaše hodnocení bude probíhat prostřednictvím komentářů přímo u daných příběhů, hodnocení prosím NEPIŠTE do komentářů pod tuto kapitolu.

» Příběhy může hodnotit každý z vás a to nehledě na to, jestli jste svůj příběh do soutěže přihlásili nebo ne.

» Hodnotit můžete ihned, jakmile se v komentářích pod touto kapitolou objeví první účastník. Do výsledků se započítávají hodnocení přidaná nejpozději do 5.11.2023. 

» Hodnocení/komentář musí začínat tagem #PsaníProRadost nebo #PísaniePreRadosť (aby autoři i my věděli, že váš komentář je součástí tohoto projektu).

» Hodnocení MUSÍ dodržovat kodex chování. Kritika MUSÍ být konstruktivní.

Přijatelné hodnocení:

#PsaníProRadost: Moc se mi líbí zpracování tématu; je to lehké a čtivé. Sem tam je vidět pár estetických chyb (odstavce by měly být rozdělené) a gramatických chyb, ale není to nic, co by se nevyřešilo editací textu. Příběh plyne hezky a ten otevřený konec je výborný. Dobrá práce!

NEpřijatelné hodnocení:

#PsaníProRadost: nauč se gramatiku ty kks

(Poznámka autorům: jestliže obdržíte podobný nevhodný komentář, doporučujeme držet se eskalačního procesu → nevhodný komentář vymazat a/nebo jeho autora ztlumit. Je to váš příběh a vy máte plné právo na to určit si, které komentáře si u příběhu ponecháte, a které jsou naopak nevhodné a urážlivé.)

— 🌟 —

Tip!
Jestliže víte o někom, komu by se naše téma mohlo líbit, označte je v komentářích;  čím víc pisálků, tím víc příběhů! :)


— 🌟 —


Vítěz říjnového kola: 

příběh Osamění od tartos 

Psaní pro radost [soutěže]Kde žijí příběhy. Začni objevovat