PROMPT #3 - prosinec 2023

293 17 8
                                    

V listopadu nám zima pomalu klepala na dveře, ale teď už je tady se vším všudy. Blíží se Vánoce, za okny padá sníh a čas strávený doma pod dekou je to nejlepší, co nás může po dlouhém dni ve škole nebo v práci potkat. 

 Pojďte si proto užít vánočně-sněhovo-mrazivou atmosféru i prostřednictvím našeho třetího promptu! Ten bude tentokrát trochu jiný, než na jaké jste byli zvyklí. A zní takto:


Napište příběh, který se odehrává na jednom z těchto míst:


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


— 🌟 —


Připomeneme si také základní pravidla:

» Na dané téma napište 500 - 5 000 slov.

» Příběh označte tagem #PsaníProRadost (pro česky psané příběhy) nebo #PísaniePreRadosť (pro příběhy psané slovensky).

» Dávejte si prosím pozor na pravopis a počet slov.

» Příběhy můžete přihlašovat až do půlnoci 31.12.2023

» Vyhlášení vítězů proběhne nejpozději do poloviny ledna 2024.

» Příběhy přihlašujte pomocí TOHOTO FORMULÁŘE. Příběhy, které nebudou přihlášeny skrze formulář nebudou do soutěže zařazeny.

» Pokud chcete, aby váš příběh byl hodnocený i dalšími uživateli, tak ho přihlašte prostřednictvím komentářů ve tvaru:

Název příběhu/kapitoly:

Odkaz k příběhu/kapitole:


— 🌟 —


Pravidla k hodnocení:

» Vaše hodnocení bude probíhat prostřednictvím komentářů přímo u daných příběhů, hodnocení prosím NEPIŠTE do komentářů pod tuto kapitolu.

» Příběhy může hodnotit každý z vás a to nehledě na to, jestli jste svůj příběh do soutěže přihlásili nebo ne.

» Hodnotit můžete ihned, jakmile se v komentářích pod touto kapitolou objeví první účastník. Do výsledků se započítávají hodnocení přidaná nejpozději do 5.1.2024.

» Hodnocení/komentář musí začínat tagem #PsaníProRadost nebo #PísaniePreRadosť (aby autoři i my věděli, že váš komentář je součástí tohoto projektu).

» Hodnocení musí dodržovat kodex chování a musí být konstruktivní. (viz. kapitola Pravidla a FAQ)

— 🌟 —

Vítěz prosincového kola:

NocniTichoslapek - Kouzlo knižní lásky



Psaní pro radost [soutěže]Kde žijí příběhy. Začni objevovat