PROMPT #2 - listopad 2023

397 20 26
                                    

Říjen utekl jako voda a s ním také první kolo #PsaníProRadost. A protože termín odevzdání vypršel teprve včera, počkáme ještě několik dní, aby si je mohli všichni hodnotitelé přečíst, okomentovat a podílet se tak na celkovém vyhodnocení.

Čekání si ale už teď můžete zkrátit novým listopadovým promptem, který zní:

„Před pěti lety jsi musel/a opustit svou práci, rodinu, přátele i svůj život. Minulost si tě však znovu našla."


— 🌟 —


A připomeneme si také základní pravidla:

» Na dané téma napište 500 - 5 000 slov.

» Příběh označte tagem #PsaníProRadost (pro česky psané příběhy) nebo #PísaniePreRadosť (pro příběhy psané slovensky).

» Dávejte si prosím pozor na pravopis a počet slov.

» Příběhy můžete přihlašovat až do půlnoci 30.11.2023

» Vyhlášení vítězů proběhne nejpozději do poloviny prosince 2023.

» Příběhy přihlašujte pomocí TOHOTO FORMULÁŘE. Příběhy, které nebudou přihlášeny skrze formulář nebudou do soutěže zařazeny.

» Pokud chcete, aby váš příběh byl hodnocený i dalšími uživateli, tak ho přihlašte prostřednictvím komentářů ve tvaru:

Název příběhu/kapitoly:

Odkaz k příběhu/kapitole:


— 🌟 —


Pravidla k hodnocení:

» Vaše hodnocení bude probíhat prostřednictvím komentářů přímo u daných příběhů, hodnocení prosím NEPIŠTE do komentářů pod tuto kapitolu.

» Příběhy může hodnotit každý z vás a to nehledě na to, jestli jste svůj příběh do soutěže přihlásili nebo ne.

» Hodnotit můžete ihned, jakmile se v komentářích pod touto kapitolou objeví první účastník. Do výsledků se započítávají hodnocení přidaná nejpozději do 5.12.2023.

» Hodnocení/komentář musí začínat tagem #PsaníProRadost nebo #PísaniePreRadosť (aby autoři i my věděli, že váš komentář je součástí tohoto projektu).

» Hodnocení musí dodržovat kodex chování a musí být konstruktivní.

Přijatelné hodnocení:

#PsaníProRadost: Moc se mi líbí zpracování tématu; je to lehké a čtivé. Sem tam je vidět pár estetických chyb (odstavce by měly být rozdělené) a gramatických chyb, ale není to nic, co by se nevyřešilo editací textu. Příběh plyne hezky a ten otevřený konec je výborný. Dobrá práce!

NEpřijatelné hodnocení:

#PsaníProRadost: nauč se gramatiku ty kks

(Poznámka autorům: jestliže obdržíte podobný nevhodný komentář, doporučujeme držet se eskalačního procesu → nevhodný komentář vymazat a/nebo jeho autora ztlumit. Je to váš příběh a vy máte plné právo na to určit si, které komentáře si u příběhu ponecháte, a které jsou naopak nevhodné a urážlivé.)


— 🌟 —

Tip!

Jestliže víte o někom, komu by se naše téma mohlo líbit, označte je v komentářích; čím víc pisálků, tím víc příběhů! :)


— 🌟 —

Vítězové listopadového kola:

tartos s příběhem Poslední bitva

Nocni-Tichoslapek s příběhem Rozsudek

Psaní pro radost [soutěže]Kde žijí příběhy. Začni objevovat