PROMPT #11 - listopad 2024

182 12 4
                                    

Máte svého oblíbeného autora? A můžeme ho vidět?

Čtením se učíme i psát. Kdo by tomu byl věřil. A právě třeba při čtení našich oblíbených autorů můžeme nevědomky pochytit jejich styl či techniku, umění jak tvoří příběh a jak jím provádějí své čtenáře. A čas od času můžeme narazit také na větu, která nás třeba inspiruje k napsání vlastního příběhu!

— 🌟 —

V listopadovém promptu jsme si pro vás připravili tři citáty od jednoho z našich oblíbených autorů - Stephena Kinga. Vaším úkolem bude si jeden z nich vybrat a inspirovat se jím při tvorbě listopadové povídky!


1. „Jídlo jim přinesla čísnice v bílém kalhotovém kostýmu. Její věk odhadl tak na tři sta, možná tři sta čtyři let. Váhu tak na polovinu."


2. „Jsi to ty, že? Bylo ti v pekle moc horko?"


3. „Jen já jsem zůstal, abych vám o tom mohl vyprávět."


— 🌟 —


Pravidla pro přihlašování příběhů:

» Na dané téma napište 500 - 5 000 slov.

» Příběh označte tagem #PsaníProRadost (pro česky psané příběhy) nebo #PísaniePreRadosť (pro příběhy psané slovensky).

» Dávejte si prosím pozor na pravopis a počet slov.

» Příběhy můžete přihlašovat až do půlnoci 30. 11.2024

» Vyhlášení vítězů proběhne nejpozději do poloviny prosince 2024.

» Příběhy přihlašujte pomocí formuláře, který naleznete v komentářích. Příběhy, které nebudou přihlášeny skrze formulář, nemohou být hodnoceny hodnotiteli soutěže.

» Pokud chcete, aby váš příběh byl hodnocený i dalšími uživateli, přihlaste ho prostřednictvím komentářů ve tvaru:

Název příběhu/kapitoly:

Odkaz k příběhu/kapitole:

Co můžete vyhrát:

» Výherní samolepku na váš příběh.

» Přidání do našeho nového seznamu příběhů pro výherce.


— 🌟 —

Pravidla k hodnocení:

» Vaše hodnocení bude probíhat prostřednictvím komentářů přímo u daných příběhů, hodnocení prosím NEPIŠTE do komentářů pod tuto kapitolu.

» Příběhy může hodnotit každý z vás a to nehledě na to, jestli jste svůj příběh do soutěže přihlásili nebo ne.

» Hodnotit můžete ihned, jakmile se v komentářích pod touto kapitolou objeví první účastník. Do výsledků se započítávají hodnocení přidaná nejpozději do 5. 12. 2024.

» Hodnocení/komentář musí začínat tagem #PsaníProRadost nebo #PísaniePreRadosť (aby autoři i my věděli, že váš komentář je součástí tohoto projektu).

» Hodnocení MUSÍ dodržovat kodex chování.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 01 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Psaní pro radost [soutěže]Kde žijí příběhy. Začni objevovat