PROMPT #7 - červenec 2024

357 15 16
                                    

Léto je skvělé roční období - prázdniny, sluníčko, dovolená, teplo ... -i když...ne vždy nám jsou tropická vedra úplně příjemná. To ale dokážeme napravit naším novým červencovým promptem. Pokud se potřebujete zchladit a nemáte po ruce bazén nebo ledovou tříšť, z psaní tohoto tématu vás určitě zamrazí!


Naše zadání zní:

Napiš příběh, který se odehrává při mínusových teplotách.

Nezapomeňte, že kreativitě se meze nekladou :-)



— 🌟 —


Pravidla pro přihlašování příběhů:

» Na dané téma napište 500 - 5 000 slov.

» Příběh označte tagem #PsaníProRadost (pro česky psané příběhy) nebo #PísaniePreRadosť (pro příběhy psané slovensky).

» Dávejte si prosím pozor na pravopis a počet slov.

» Příběhy můžete přihlašovat až do půlnoci 31. 7.2024

» Vyhlášení vítězů proběhne nejpozději do poloviny srpna 2024.

» Příběhy přihlašujte pomocí formuláře, který naleznete v komentářích. Příběhy, které nebudou přihlášeny skrze formulář, nemohou být hodnoceny hodnotiteli soutěže.

» Pokud chcete, aby váš příběh byl hodnocený i dalšími uživateli, přihlaste ho prostřednictvím komentářů ve tvaru:

Název příběhu/kapitoly:

Odkaz k příběhu/kapitole:

Co můžete vyhrát:

» Výherní samolepku na váš příběh.

» Přidání do našeho nového seznamu příběhů pro výherce.

» Možnost zveřejnění vašeho příběhu v naší antologii, K ranní kávě.


— 🌟 —


Pravidla k hodnocení:

» Vaše hodnocení bude probíhat prostřednictvím komentářů přímo u daných příběhů, hodnocení prosím NEPIŠTE do komentářů pod tuto kapitolu.

» Příběhy může hodnotit každý z vás a to nehledě na to, jestli jste svůj příběh do soutěže přihlásili nebo ne.

» Hodnotit můžete ihned, jakmile se v komentářích pod touto kapitolou objeví první účastník. Do výsledků se započítávají hodnocení přidaná nejpozději do 5. 8. 2024.

» Hodnocení/komentář musí začínat tagem #PsaníProRadost nebo #PísaniePreRadosť (aby autoři i my věděli, že váš komentář je součástí tohoto projektu).

» Hodnocení MUSÍ dodržovat kodex chování.

Přijatelné hodnocení:

#PsaníProRadost: Moc se mi líbí zpracování tématu; je to lehké a čtivé. Sem tam je vidět pár estetických chyb (odstavce by měly být rozdělené) a gramatických chyb, ale není to nic, co by se nevyřešilo editací textu. Příběh plyne hezky a ten otevřený konec je výborný. Dobrá práce!

Nepřijatelné hodnocení:

#PsaníProRadost: nauč se gramatiku ty kks

(Poznámka autorům: jestliže obdržíte podobný nevhodný komentář, doporučujeme držet se eskalačního procesu → nevhodný komentář vymazat a/nebo jeho autora ztlumit. Je to váš příběh a vy máte plné právo na to určit si, které komentáře si u příběhu ponecháte, a které jsou naopak nevhodné a urážlivé.)


— 🌟 —

Vítěz tohoto kola:

@martin_108 s povídkou VRT 22

— 🌟 —

Psaní pro radost [soutěže]Kde žijí příběhy. Začni objevovat