2

113 12 2
                                    

Spustila sam palicu i otvorila vrata do kraja. Znala sam da je to greška, jer je mogao biti opasan. Ali nešto u njegovom stavu me opustilo. Laganim koracima ja dosao i stao na nekoliko koraka od mene.
-Hej maleni. Dođi.- pozvala sam ga i čučnula. Došao je do mene mašući repom. Prelijepi njemački ovčar prvo mi je onjušio pa onda i polizao ruku.
-Kako si ti došao ovdje?- zacvilio je i sjeo ispred mene. Pretražila sam mu ogrlicu tražeći pločicu sa imenom. Rex. Kako domišljato. A začudila sam se kad sam vidjela adresu. Vlasnik očito živi u bogatom dijelu grada.
-Jesi gladan? Sjedi tu.- naredila sam mu i ušla u kuću. Uzela sam u dva tanjira lazanja i izašla. Čekao me na istom mjestu gdje sam ga ostavila.
-Dobar dečko.- sjela sam na stolicu gledala ga kako jede. Kada je sve pojeo veselo je trčkarao po dvorištu i lovio leptire. Razmišljala sam čiji je pas. Ostavila sam tanjir u kuhinji i zaključala kuću.
-Rex, idemo.- pozvala sam ga. Pusto je leptire na miru i krenuo je sa mnom. Odjednom, tamni oblaci su prekrili nebo. Ubrzala sam korak, a Rex je išao odmah do mene. Ušli smu u bogati dio grada. Svuda su bile velike kuće, ograde, čuvari ispred kuća, bazeni, auta. Pogledala sam jos jednom adresu i produžila do jedne kuće. Ona jedina nije imala čuvare. Baš kad sam razmišljala da li da pozvonim začula se buka. Veliki đip se zaustavio na nekoliko metara ispred nas. Ustuknula sam nekoliko koraka u nazad, a Rex je potrčao prema, sada već otvorenim vratima đipa.

Visok, crn dečko obučen potpuno u crno kleknuo je na koljena ispred Rex-a. Da li mu je nesto rekao nisam sigurna. Bila sam opčinjena njegovim izgledom. Crna kosa bila je kratko ošišana, a oči prekrivene crnim naočarima. Tek kada se uspravio uvidjela sam koliko je zapravo visok. Visočiji 20 cm od mojih skromnih 165 cm, imao je prelijepo tijelo. Crna majca kratkih rukava bila je zategnuta baš na pravim mjestima. Iz moje opčinjenosti prekinuo me njegov ledeni glas
-Ko si ti i šta radiš ovdje?-

Ordinary girl (or not)Where stories live. Discover now